کد خبر: ۲۱۴۹۳۷
زمان انتشار: ۱۲:۳۵     ۲۰ فروردين ۱۳۹۳
دروازه بان تيم فوتبال پرسپوليس گفت: «در بازي راه آهن توپي را از كنج دروازه بيرون كشيدم كه شايد خيلي‌ها نمي‌توانستند اين كار را انجام دهند.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از گل ، نيلسون كوريا، دروازه‌بان برزيلي تيم پرسپوليس سالي يك‌بار اشتباه مي‌كند و البته آن اشتباه را در جايي مرتكب مي‌شود كه يا فينال جام‌حذفي است يا پرسپوليس گام آخر را براي قهرماني پيش‌رو دارد.

 

نيلسون كه در اين فصل با مشكلات فراواني در پرسپوليس روبه‌رو شد، از خودش دفاع كرد و در مورد مسايل اين فصل پرسپوليس به صحبت پرداخت. نيلسون بر اين باور است كه بعضي‌ها نمي‌خواهند پرسپوليس قهرمان شود!

 

* مي‌خواهيم خيلي زود برويم سر اصل مطلب! قبول داري كه در بازي با راه‌آهن يكي، دو اشتباه فاحش داشتي؟

- من هيچ‌وقت دنبال بهانه آوردن و توجيه كردن نيستم. قبول دارم كه در ‌آن صحنه خوب نبودم و اشتباه كردم ولي صحبت من اين است كه آيا نيلسون در تمام اين مدت براي پرسپوليس مفيد نبوده و هيچ عملكرد مناسب و خوبي نداشته؟

 

* اما اتفاق‌هايي كه براي تو در بازي‌هاي حساس پرسپوليس مي‌افتد باعث شده تا اين هجمه به وجود بيايد.

- در اين مدت حرف و حديث‌هاي زيادي شنيدم و حالا دوست دارم كه در مورد آنها صحبت كنم. در بازي‌هاي جام‌حذفي، حساس‌ترين بازي‌مان در نيمه‌نهايي مقابل ذوب‌آهن بود و من در اصفهان برتر زمين شدم. در بازي مقابل راه‌آهن هم من يك اشتباه بد كردم. من هم يك انسان هستم و مثل بقيه آدم‌ها و بازيكن‌ها ممكن است اشتباه كنم. من به‌خاطر آن اشتباه بارها عذرخواهي كردم و جالب اينكه در همين بازي توپي را از كنج دروازه بيرون كشيدم كه شايد خيلي‌ها نمي‌توانستند اين كار را انجام دهند. من وظيفه‌ام را انجام دادم و هيچ ادعايي ندارم ولي در همان صحنه بود كه صورت من به ديرك دروازه برخورد كرد و هنوز هم به خاطر آن درد دارم.

 

* اكثر بازيكنان پرسپوليس مي‌گويند از لحاظ شرايط روحي در وضعيت خوبي نبوده‌اند.

- حدود 20 سال است كه فوتبال حرفه‌اي بازي مي‌كنم و چيزهايي كه در اين يك‌سال ديده‌ام و با آن برخورد كرده‌ام را تا به حال نديده بودم. يك روز منتظر هستم تا خانه‌ام را از من بگيرند. فردايش درگير ماشيني هستم كه مي‌خواهند آن را ببرند و از همه مهم‌تر پولي كه از پرداخت آن هفت ماه مي‌گذرد و مي‌گويند كه به‌خاطر آن كارمان به فيفا كشيده مي‌شود.

 

* گفتي دنبال بهانه نيستي و بهتر است اين را بداني كه بدون توجه به اين چيزها مي‌توانستيد به مصاف راه‌آهن برويد.

- من با شما موافق هستم ولي گويا بعضي‌ها نمي‌خواهند پرسپوليس نتيجه بگيرد و قهرمان شود. وقتي فهميديم كه نمي‌خواهند به ما پول بدهند تصميم گرفتيم كه قيد همه چيز را بزنيم و تمام تلاش‌مان را بكنيم تا در اين دو تا بازي نتيجه بگيريم و قهرمان شويم ولي بار ديگر تيم ما را به هم ريختند. گفتند پول‌تان را مي‌دهيم و فكر مي‌كرديم حداقل 60 ميليون به ما پرداخت مي‌شود. ولي به طرز عجيبي زير حرف‌شان زدند و گفتند كه 50 درصد از قراردادها كسر شود! اين مسايل در شب بازي با راه‌آهن حسابي اعصاب‌ بچه‌ها را به هم ريخت و فكر همه درگير اين چيزها شد. من گمان مي‌كنم كه يك چيزهايي پشت قضيه است و بعضي‌ها نمي‌خواهند پرسپوليس قهرمان شود.

 

* ماجراي انتقادهايي كه پس از پايان بازي از تو شد چه بود؟

- وقتي از استاديوم خارج شديم و در محوطه ورزشگاه بوديم چند نفر به من ناسزا گفتند. اين موضوع تاثير بدي در روحيه من گذاشت. اگر در تمام اين مدت سكوت كردم و حرفي نزدم به خاطر مردم و هواداران و دايي بود ولي اتفاق‌هايي كه بعد از بازي با راه‌آهن افتاد حسابي مرا تحت تاثير قرار داد.

 

* تكليفت براي فصل آينده چه مي‌شود؟

- فعلا كه من بازيكن پرسپوليس هستم و يك بازي ديگر تا آخر فصل مانده است. ان‌شاءا... براي فصل آينده هم تصميم‌گيري مي‌كنم.

 

* ماجراي شكايت شركت پرتغالي از باشگاه پرسپوليس به‌خاطر قرارداد تو با اين باشگاه به كجا رسيد؟

- چك شيريني هفت‌ماه پيش برگشت خورده و هنوز مسئولان باشگاه جوابي به ما نداده‌اند. من هم به شدت نگران اين موضوع هستم و نگرانم كه هر لحظه جلوي بازي كردن مرا بگيرند يا مساله‌اي به وجود آيد. قرار است مسئولان باشگاه در اين يكي، دو روزه تكليف اين موضوع را روشن كنند چون اگر اين ماجرا بيشتر از اين طول بكشد طرف پرتغالي با شكايت به فيفا جدا از پول اصلي حتي مبلغي را بابت ديركرد از پرسپوليس مي‌گيرد... اين‌ها روزهاي تلخ فوتبال من هستند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها