کد خبر: ۲۱۴۷۸۷
زمان انتشار: ۲۰:۳۶     ۱۹ فروردين ۱۳۹۳
معاون حقوقي باشگاه پرسپوليس مي‌گويد در رابطه با حل مشکل قاسم دهنوي در ارتباط با باشگاه تراکتورسازي اقدامات لازم در حال انجام است تا مشکل اين بازيکن براي آخرين بازي ليگ حل شود.
به نقل از سايت باشگاه پرسپوليس محمود سالارکيا اظهارکرد: موضوع قاسم دهنوي پيش از اين مطرح شده بود. درپي حکم صادره که روي شکايت باشگاه تراکتورسازي انجام شد، اقدامات لازم را انجام داديم و نحوه پرداخت اين مبلغ مشخص شد که بر اساس آن قاسم دهنوي اجازه بازي را دريافت کرد. با توجه به اتفاق جديد هم نامه اي را پيرو همان نامه و توافق براي سازمان ليگ ارسال کرده ايم. در حال پيگيري اين موضوع هستيم تا مشکل اين بازيکن براي آخرين بازي فصل حل شود.

وي همچنين درباره شکايت تياگو به فيفا خاطرنشان کرد: تياگو پيش از اين بر اساس مفاد قرارداد و توافق دو طرف شکايت خود را در کميته انضباطي فدراسيون فوتبال مطرح کرد. وي مدعي بود که بايد 20 هزار دلار دريافت کند، اما پس از طرح دفاعيه از سوي باشگاه پرسپوليس، کميته انضباطي اعلام کرد اين بازيکن بايد چهار هزار دلار هم به باشگاه بازگرداند. وي در کميته استيناف خواهان تجديد نظر شد که راي کميته انضباطي تاييد شد.

معاون حقوقي باشگاه پرسپوليس درباره حکم اخير فيفا در پرونده شکايت آرفي و ارجاع وي به همان حکم کميته انضباطي فدراسيون فوتبال ايران تصريح کرد: آرفي در شکايت اوليه خود خواهان دريافت 210 هزار دلار شده بود که در نهايت کميته انضباطي و کميته استيناف به پرداخت 109 هزار دلار راي دادند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها