کد خبر: ۲۱۴۷۶۴
زمان انتشار: ۲۰:۲۴     ۱۹ فروردين ۱۳۹۳
سرمربي تيم فوتبال گسترش‌فولاد تبريز گفت:من به پاکي و صداقت بازيکنانم ايمان دارم و اين شايعه که به خاطر شخص يا اشخاصي بخواهند در کار من يا تيم را بگذارند رد مي‌کنم.
مهدي تارتار درخصوص اتفاقات اخير رخ‌داده در تيم فوتبال گسترش فولاد تبريز و صحبت بازيکنان اين تيم عليه يکديگر گفت: من از همين موضوع خيلي ناراحتم و ديروز هم جلسه‌اي برگزار کرديم و صحبت‌هايم را مطرح کردم که چرا بعد از يک باخت سنگين طاقت بازيکنان تمام شده و اين اتفاقات افتاده است. ما همه يک خانواده هستيم و حالا که انگيزه بازيکنان کم شده نبايد رفاقت‌ها از دست برود.

به نقل از فارس، وي ادامه داد: اين از شانس بد ما بود که در اين برهه زماني به تيم قوي و قدرتمندي مثل نفت خورديم و اين تيم براي اولين‌بار نبود که چنين نتايجي مي‌گيرد. نفت، تراکتور، استقلال و... را خوب شکست داده و در بازي با ما هم وقتي به گل زودهنگام رسيدند بار رواني از روي دوش بازيکنان اين تيم برداشته شد و بعد از گل دوم که با پنالتي به دست آمد و به اعتقاد من پنالتي نبود شرايط ما به هم ريخت و از آنجايي که ما آمده بوديم تا نتيجه را حفظ کنيم به هم ريختيم و چون انگيزه بازيکنان هم زياد نيست بچه‌ها به آب و آتش نزدند.

تارتار در مورد صحبت‌هاي محسن فروزان و مهرداد بايرامي افزود: به هر حال فروزان 4 گل خورده که براي او سخت بود چون او ديد که روي هيچ‌کدام از گل‌هايش مقصر نبود و چون کادرفني تيم‌ملي هم در ورزشگاه حضور داشت او از اين مسئله بيشتر ناراحت شد چراکه خيلي دوست دارد ملي‌پوش شود و بعد آن صحبت‌ها را کرد که سپس ابراز ندامت کرد اما از آن بدتر اين بود که يک بازيکن جوانتر پاسخ او را بدهد و شاهد اين صحبت‌ها در رسانه‌ها باشيم و به همين دليل هر دوي اين بازيکنان را جريمه خواهيم کرد که حتما مالي است چون بازي مهمي در پيش داريم و اشتباهشان آنقدر بزرگ نيست و به خاطر يک مصاحبه جريمه در همين حد کفايت مي‌کند و اگر نياز فني داشته باشيم از آنها در بازي با فولاد استفاده مي‌کنيم اما ديگر بازيکنان ما حق مصاحبه ندارند.

سرمربي تيم فوتبال گسترش فولاد تبريز در پاسخ به اين سوال که اظهارات فروزان باعث ايجاد شائبه شده که افرادي قصد زمين زدن شما در اين تيم را دارند و نظر خودتان در اين‌باره چيست گفت: سال بعد هم که گسترش فولاد به ليگ برتر آمده بود بازي‌هاي آخرش را در ليگ دسته اول باخت چراکه بحث انگيزه خيلي مهم است و تيم ما هم نشان داده تا زماني که گل نخوريم خيلي خوب بازي مي‌کنيم اما وقتي که گل مي‌خوريم کار خراب مي‌شود. من به پاکي و صداقت بازيکنانم ايمان دارم و اين شايعه که به خاطر شخص يا اشخاصي بخواهند در کار من يا تيم را بگذارند رد مي‌کنم.

تارتار در مورد بازي اين هفته تيم‌اش مقابل فولاد خوزستان که نتيجه‌اش در تعيين قهرمان ليگ برتر تاثيرگذار است اظهار داشت: از شانس بد ما دو هفته پاياني ليگ به دو تيم خورديم که فقط برد مي‌خواهند و به تساوي هم راضي نيستند و چون تيم ما در جاي مناسبي قرار دارد انگيزه بازيکنان کم است اما اگر قرار باشد ليگ را با باخت به پايان ببريم آن وقت بحث آبرو و حيثيت بازيکنان و باشگاه در ميان است. به همين دليل ما همه تلاشمان را مي‌کنيم تا دست پر از بازي با فولاد خارج شويم.

وي در مورد اينکه چه تيمي قهرمان ليگ برتر مي‌شود ادامه داد: پيش‌بيني من به ترتيب جدول است يعني تيم‌هاي اول تا پنجم به همان ترتيب شانس دارند چراکه نفت سرنوشتش دست خودش است و اگر با همان قدرت مقابل سپاهان بازي کند مي‌تواند کار را همانجا يکسره کند و به نظرم فولاد و استقلال شانس‌هاي بعدي هستند و پرسپوليس هم بايد اتفاقات زيادي رقم بخورد تا قهرمان شود.

سرمربي تيم فوتبال گسترش فولاد تبريز درخصوص باقي ماندنش در اين تيم براي ليگ آينده تصريح کرد: ما صحبت‌هاي اوليه را انجام داده‌ايم و توافقات هم صورت گرفته اما چون يک بازي ديگر باقي مانده همه‌چيز را بعد از پايان فصل نهايي خواهيم کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها