کد خبر: ۲۱۴۷۴۶
زمان انتشار: ۱۵:۵۶     ۱۹ فروردين ۱۳۹۳
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار سیستان و بلوچستان از سفر ریاست جمهور در هفته آینده به این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، دکتر زهرا اربابی صبح سه‌شنبه در نشست با مدیران رسانه و مطبوعات استان در راستای برنامه‌ریزی سفر دکتر روحانی اظهار داشت: رییس جمهور ایران اسلامی آقای دکتر روحانی هفته آینده به مدت دو روز میهمان مردم خونگرم سیستان و بلوچستان است.

وی ادامه داد: رییس جمهور در این سفر به مدت دو روز با مردم شهرهای زاهدان، زابل، و چابهار دیدار مردمی خواهند داشت.

وی با بیان اینکه رویکرد اصلی دولت تدبیر و امید اهتمام و توجه جدی در راستای رفع مشکلات مردم و رسیدگی به مطالبات و خواسته های به حق مردم است افزود: در این راستا رسانه ها نقش بسیار مهم و تاثیر گذاری در انعکاس آمال و آرزو های مردم  و انتقال آن به مسئولان عالی رتبه دارند.

سامانه 111 مشکلات مردم را پیگیری می‌کند  

اربابی همچنین با بیان اینکه در این سفر از دریافت نامه و شکایات و نظرات مردم به طور مکتوب خودداری خواهد شد افزود: به منظور تسریع در رسیدگی به نظرات و یا مشکلات مردم در این سفر با راه اندازی و ایجاد سامانه 111 نسبت به دریافت دیدگاه ها و یا مطالبات مردم اقدام خواهد شد.

وی ابراز کرد: زیر ساخت های این سامانه مردمی در استان فراهم شده است و مردم خونگرم و شریف استان می‌توانند تمامی نظرات، مطالبات و یا مشکلات خود را به منظور در میان گذاشتن با رییس جمهور از این طریق اطلاع رسانی کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها