کد خبر: ۲۱۴۶۷۲
زمان انتشار: ۱۳:۲۶     ۱۹ فروردين ۱۳۹۳
عضو سابق هيات مديره تيم فوتبال پاس همدان گفت: طي چند سال انتقال پاس به همدان سهم خواهي برخي از افراد سبب شد تا روزگار پاس به اين سياهي کشيده شود.

 

"علي اکبر فاميل کريمي" اظهار کرد: در انتقال پاس به همدان دو نکته اساسي وجود داشت. نگاه مرادي استاندار وقت همدان به اين انتقال اين گونه بود که اگر پاس از تهران به همدان انتقال پيدا کند فضاي ورزش متحول خواهد شد. حتي خود مرادي به من گفت که اگر پاس به همدان بيايد ورزش قهرماني و حرفه اي ارتقا پيدا خواهد کرد و اگر ورزش قهرماني يک منطقه رشد کند طبيعي است که ورزش پايه آن نيز شکوفا شده و ارتقا پيدا مي کند.

به گزارش فارس، وي تصريح کرد: اين نگاه بسيار خوب و منطقي بود و همه در ابتداي انتقال شاهد بودند که اين تصميم براي ورزش همدان حرکت زا بود و سبب شد مردم فوتبالدوست همدان استقبال خوبي از تيم به عمل آورند. اما بعد از گذشت مدتي اشتباهات دست به دست هم داد تا پاس روز به روز نزول کند.

معاون سابق استاندار همدان در ادامه خاطرنشان کرد: برخي ها که اتفاقا ورزشي هم بودند براي کمک پاس به همدان آمدند که همين آمد و شدها به پاس ضربه سنگيني زد. همين نفرات دنبال سهم خواهي و منفعت خود بودند و هيچ نگاه حمايتي به تيم پاس نداشتند. از زماني که تجارت ورزشي در همدان مطرح شد و سهم خواهي ها خود را بروز داد استارت ناکامي هاي پاس هم زده شد!

فاميل کريمي اضافه کرد: همين سهم خواهي ها و منفعت طلبي ها آبستن حوادث سياسي هم شد و سياسيون با ورود به ورزش دنبال منافع خود رفتند. موضوع ديگري که پاس را به افتضاح کشاند درست بعد از رفتن مرادي استاندار وقت همدان بود که پس از اين اتفاق سهم خواهي ها بيشتر هم شد. اين سهم خواهي ها از جانب افراد سياسي رقم مي خورد. لايه هاي پنهان اين ماجرا سبب شد تا پاس رفته رفته در مسيري گام بردارد که نتيجه اش شد چيزي که اين روزها مي بينيم.

وي در ادامه تاکيد کرد: با آمدن پيريايي به عنوان استاندار همدان اين موضوع شدت گرفت. او منافع افکار عمومي را در نظر گرفت اما بر اين عقيده بود که تيم پاس تا زماني مورد حمايت قرار خواهد گرفت که حرف، حرف او باشد! در همين زمان پاس در مسير تازه اي گام گذاشت.

سرپرست سابق استانداري همدان ادامه داد: همه مي دانند در برهه اي که پاس در بدترين وضعيت ممکن قرار داشت من اين تيم را سرپا نگه داشتم و بدون هيچ ابهامي کمک هاي زيادي به اين تيم کردم. درد پاس از ابتدا اين بود که مربيان کاربلد فوتبالي به اين تيم وارد مي شدند و چون غيرفوتبالي ها اين تيم را هدايت مي کردند، خيلي از کار مربيان سر در نمي آوردند. مربيان پشت پرده مسائل را ساخته و پرداخته مي کردند و مديران تيم هم فکر مي کردند همه چيز بر وفق مراد است!

فاميل کريمي در پايان با اشاره به روي کار آمدن آزاد به عنوان استاندار و رئيس هيات مديره پاس اعلام کرد: آزاد براي پاس هيچ گامي برنداشت و ريالي به اين تيم کمک نکرد. او براي وارد کردن اعتبارات به استان هميشه با مشکل روبرو بود و همين امر سبب شد تا ورزش هم آسيب ببيند. در واقع سوء مديريت يک ساله آزاد و کمبودهايي که در اعتبارات ديده شد به ورزش هم ورود پيدا کرد و پاس هم گرفتار اين سوءمديريت شد.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها