کد خبر: ۲۱۴۶۵۴
زمان انتشار: ۱۳:۱۲     ۱۹ فروردين ۱۳۹۳
سرمربي ميلان پس از آنکه تيمش به رتبه يازدهم کالچو رسيد تاکيد کرد تيمش به ليگ اروپا نزديک‌تر است.

 

ميلان در ديدار هفته سي و دوم خود در سري A ايتاليا موفق شد در خانه جنوا به برتري دو بر يک برسد.

عادل تربت 20 و کيسوکه هوندا 56 براي ميلان گلزني کردند و تنها گل جنوا را نيز کريستين آبياتي، دروازه‌‌بان ميلان در دقيقه 73 به اشتباه وارد دروازه خودي کرد.

بدين ترتيب ميلان با 45 امتياز در رده يازدهم قرار گرفت و جنوا هم با 39 امتياز سيزدهم ماند.

کلارنس سيدورف در مورد نمايش تيمش در اين ديدار گفت: بدون شک از نمايشي که شاگردانم داشتند راضي و خوشحال هستم. آنها مقابل تيم خوبي مانند جنوا قرار گرفته بودند که در طول بازي نشان داد تيم شجاعي است. آنها تلاش زيادي کردند و مي‌خواستند روي دروازه ما فشار وارد کرده تا نتيجه‌ دلخواهشان را بگيرند. عادل تربت يکي از بهترين بازي‌هاي خود را ارائه کرد و سايرين نيز خوب بودند. هوندا هم عالي بود و گل خود را درست زماني وارد دروازه حريف کرد که آنها در حال حمله کردن روي دروازه ما بودند.

سيدورف در ادامه اظهار داشت: ما بايد در زمينه بازي‌خواني پيشرفت کنيم. اين وظيفه بيشتر به عهده هافبک‌ها است زيرا آنها بايد در طول بازي بيشتر از سايرين بدوند. با توجه به اينکه ما در رتبه نازلي قرار داريم، احتمال اينکه بتوانيم تا پايان فصل به رقابت‌هاي ليگ اروپا راه پيدا کنيم زياد است. تيم‌هاي زيادي هم هستند که مي‌خواهند به اين رقابت‌ها راه پيدا کنند. ما بايد با حوصله روي بازي‌هايمان تمرکز کنيم تا ببينيم چه پيش خواهد آمد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها