کد خبر: ۲۱۴۶۴۸
زمان انتشار: ۱۳:۰۶     ۱۹ فروردين ۱۳۹۳
سرمربي ايتاليايي رئال مادريد معتقد است با ستاره پرتغالي تيمش در خصوص بازي کردن او در تمام مسابقات هم‌عقيده است.

 

کارلو آنچلوتي در نشست خبري پيش از ديدار امشب تيمش مقابل بورسيا دورتموند در دور برگشت مرحله يک‌چهارم نهايي ليگ قهرمانان اروپا در خصوص اضافه شدن لواندوفسکي به ترکيب دورتموند، اظهار داشت: او تفاوت زيادي در تيمش ايجاد مي‌کند. او مهاجم توانمندي است و يک نقطه اتکا براي تيمش به شمار مي‌رود. حضور او دورتموند را قوي‌تر مي‌کند.

وي ادامه داد: کريستيانو تحت درمان قرار گرفت و بايد ببينيم جلسه تمريني چگونه پيش مي‌رود. حال اين بازيکن خوب است و دردي حس نمي‌کند. اگر رونالدو صد در صد آماده نباشد، بازي نخواهد کرد. رونالدو در تمام بازي‌ها به ميدان رفت زيرا شرايط خوبي داشت. هرگز روي رونالدو يا هر بازيکن ديگري رويسک نکرديم.

سرمربي رئال مادريد خاطرنشان کرد: گفتن اين حرف به رونالدو که بازي نکند، کار سختي نيست. از نظر من او بايد در هر مسابقه به ميدان برود و بنابراين هر دوي ما يک عقيده داريم. مشکل اين است که وقتي رونالدو شرايط خوبي دارد، مي‌خواهد بازي کند. او بسيار حرفه‌اي است و بدنش را خيلي خوب مي‌شناسد. اگر حالش خوب نباشد، به من مي‌گويد و در بازي مقابل رئال وسوسيداد هم همين طور بود.

وي اضافه کرد: نيازي ندارم که با اين نتيجه در مرحله يک‌چهارم نهايي ليگ قهرمانان اروپا به بازيکنان انگيزه دهم. هيچ انگيزه‌اي بالاتر از رسيدن به نيمه‌نهايي نيست. دورتموند 90 دقيقه براي زدن چهار گل فرصت دارد و ما 90 دقيقه براي زدن يک گل. برنامه اين است و هرچه زودتر به گل برسيم، به هدفمان مي‌رسيم.

آنچلوتي گفت: من فکر مي‌کنم که مادريد پس از شکست مقابل بارسلونا و سويا با سه پيروزي متوالي به شرايط خود بازگشته است و من فکر مي‌کنم مي‌توانيم در اوج فصل را به پايان برسانيم. دو شکست براي ما خيلي گران تمام شد اما تيم عالي واکنش نشان داد و بازيکنان در شرايط بدني و روحي بسيار خوبي قرار دارند.

وي تأکيد کرد: يک سرمربي به اين فکر نمي‌کند که اگر تيمش در مسابقه‌اي که انتظار برد دارد، ببازد، چه اتفاقي خواهد افتاد و تنها مشغله ذهني وي بازي کردن به خوبي هر چه تمام‌تر است. اينجا هستيم که مانند دور رفت بهترين عملکردمان را به نمايش بگذاريم.

آنچلوتي گفت: بيل از مصدوميت زانو رهايي يافته و حالش خوب است. کوئنترائو هم مثل په‌په و راموس بازي خواهد کرد. شايد اطلاعات زيادي به شما داده باشم. بدون شک تعادل ميان حمله و دفاع بسيار مهم است اما عقيده ما در زمين است که هميشه فوتبالي هجومي به نمايش بگذاريم زيرا در خط حمله بازيکنان خوبي داريم. وقتي به دفاع نياز داشته باشيم هم اين کار را در کنار هم انجام مي‌دهيم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها