کد خبر: ۲۱۴۴۳۱
زمان انتشار: ۲۰:۴۶     ۱۸ فروردين ۱۳۹۳
مدير عامل باشگاه ذوب آهن اصفهان گفت: ذوب آهن خانه من است و کسوت مدير عاملي اين باشگاه هميشه براي من افتخار بوده و خواهد بود.
به نقل از سايت باشگاه ذوب آهن، در پي بروز شايعاتي پيرامون بروز اختلافات در مديريت باشگاه فرهنگي ورزشي ذوب آهن، سعيد آذري مدير عامل باشگاه گفت: ذوب آهن خانه من است و همواره افتخار کرد‌ه‌ام که به عنوان قهرمان چه در کسوت مربي، چه تحت عنوان مدير عامل بهترين دوران عمرم را در ذوب آهن طي کرده‌ام و بهترين افتخارات ورزشي‌ام را با ذوب آهن کسب کرده‌ام.

وي در ادامه ضمن بيان اين نکته که کسي براي ماندن در خانه‌اش شرط نمي‌گذارد افزود: جايگاه فعلي‌ام را مديون حمايت‌هاي بي‌دريغ دکتر سعد محمدي و مهندس محمدرضايي و مهندس فيض بخشيان هستم و تا وقتي که ايشان بخواهند با تمام توان در خانه‌ام خدمت خواهم کرد زيرا کسوت مدير عامل ذوب‌آهن هميشه براي من افتخار بوده و خواهد بود.

مديرعامل باشگاه ذوب آهن همچنين در خصوص صحبت‌هاي مطرح شده در مورد مربي فصل آينده اظهار داشت: در حال حاظر تمام تمرکز ما معطوف به بازي با راه آهن است و به هيچ گزينه‌اي فکر نمي‌کنيم و اينگونه اعمال و مطرح کردن اسامي مختلف در اين زمان ترفندهاي نخ‌نما شده‌اي است که براي برهم زدن تمرکز تيم ما است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها