کد خبر: ۲۱۴۳۷۴
زمان انتشار: ۱۳:۴۲     ۱۸ فروردين ۱۳۹۳
کارشناس فوتبال ايران گفت: ليگي که مي‌گويند کم‌تماشاگرترين ليگ است، جذاب‌ترين هفته‌هاي پاياني را دارد.

 

هومن افاضلي در مورد هفته‌هاي پاياني ليگ برتر فوتبال اظهار داشت: در طول چند دوره از ليگ برتر که برگزار شده امسال شاهد جذاب‌ترين هفته‌هاي پاياني هستيم؛ هيچ زماني در ليگ ما اينقدر فشردگي در هفته پاياني وجود نداشت.

به گزارش فارس، وي ادامه داد: در هفته پاياني پنج تيم شانس قهرماني دارند؛ هيچ سالي اين شرايط وجود نداشت و جالب اينجاست که اين ليگ همان کم‌تماشاگرترين ليگ فوتبال است!

کارشناس فوتبال ايران شانس قهرماني هر پنج تيم را برابر ندانست و خاطرنشان کرد: شانس سپاهان کمتر از بقيه تيم‌هاست، چراکه براي قهرمان شدن ضمن کسب پيروزي بايد منتظر نتايج ساير بازي‌ها باشد. ساير تيم‌ها براي قهرماني وابستگي زيادي به نتيجه بازي حريفان‌شان ندارند.

افاضلي فولاد و نفت را از شانس‌هاي اصلي قهرماني خواند و افزود: اين دو تيم هم‌اکنون در جايگاه‌هاي اول و دوم قرار دارند، اما نفت در هفته پاياني کار سخت‌تري در پيش دارد و بايد به مصاف سپاهان برود، اما بازي فولاد کمي راحت‌تر است. اختيار فولاد و نفت براي قهرماني دست خودشان است، اما ساير تيم‌ها شرايط متفاوتي دارند. در مجموع فکر مي‌کنم شانس فولاد بيشتر از نفت است.

کارشناس فوتبال ايران گفت: در هفته‌هاي پاياني تيم‌ها استرس بالايي دارند و فشار زيادي روي بازيکنان است که در بازي فولاد و استقلال به خوبي اين موضوع مشهود بود. فولاد تيم خوبي است و تک‌ضرب و روان بازي مي‌کند، به دليل استرس مقابل استقلال تا دقيقه 60 عملکرد خوبي نداشتند.

وي ادامه داد: استرس به قدري بالا بود که بختيار رحماني، کاپيتان فولاد که بايد تيمش را دعوت به آرامش مي‌کرد نتوانست خودش را کنترل کند و اخراج شد. آندو تيموريان هم همين شرايط را داشت و نتوانست شرايط را کنترل کند؛ اين شرايط براي مربيان هم وجود دارد.

افاضلي در مورد تيم‌هايي که کانديداي سقوط هستند، اظهار داشت: فشردگي در پايين و بالاي جدول زياد است. هيچکس از رفتن هيچ تيمي به ليگ دسته اول خوشحال نمي‌شود. مس کرمان تيم پرامکاناتي است و مي‌تواند بسيار به فوتبال ايران کمک کند، اما متاسفانه سقوط کرد.

وي ادامه داد: فجرسپاسي تيم ريشه‌دار و بازيکن‌سازي است، اما در آستانه سقوط قرار دارد. داماش گيلان عشق مردم رشت است و ذوب‌آهن هم شرايط خوبي دارد، حيف است که سقوط کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها