کد خبر: ۲۱۴۳۵۶
زمان انتشار: ۱۳:۳۶     ۱۸ فروردين ۱۳۹۳
نايب رئيس فدراسيون فوتبال گفت: از عهده تامين رقم درخواستي کي روش براي ادامه راه در جام ملتهاي آسيا به تنهايي بر نمي‌آييم.

 

هادي آيت الهي نايب رئيس فدراسيون فوتبال صبح امروز در گفت و گو با راديو ورزش در خصوص اينکه گفته مي شود در صورتي که باشگاه ها ملي پوشان خود را به تيم ملي ندهند به بخش قضايي فدراسيون معرفي خواهند شد گفت:اين بخشنامه اي است که توسط آقاي کفاشيان ابلاغ شده و براي همکاري با تيم ملي در نظر گرفته شده است. البته طبق هماهنگي هاي انجام شده قرار است مدير عاملان باشگاه هاي استقلال، سپاهان و تراکتورسازي جلسه اي را با فدراسيون داشته باشند و ملي پوشان اين باشگاه ها از روز دوم ارديبهشت در خدمت تيم ملي باشند.

وي در خصوص اظهارات کي روش که گفته هيچ صحبت رسمي با مسئولان فدراسيون براي تمديد قرارداد نداشته است گفت: کي روش پيشنهاد اوليه خود را به ما ارائه کرد و حتي ما در نشست هيات رئيسه فدراسيون در خصوص تمديد قرارداد او و ادامه کار تا جام ملتهاي آسيا به نتيجه رسيديم.

آيت اللهي افزود: رقم در خواستي کي روش و هزينه هاي تيم ملي بزرگسالان قطعا رو به افزايش است اما اينکه گفته مي شود وي سه برابر رقم فعلي از فدراسيون پول خواسته درست نيست. او پيشنهاد اوليه خود را به ما داد ولي ما هنوز منابعي را براي تهيه پول قرارداد کي روش در اختيار نداريم و به همين دليل صحبت چندان جدي نشده است. هر چند در اين مدت در جلسات مختلف در مورد اين موضوع صحبت کرده ايم.

وي در خصوص اينکه فدراسيون بايد خودش هزينه هايش را تامين کند گفت: در هر صورت بحث اسپانسر و دولت بايد روي اين قضيه ورود کند زيرا کمک هاي دولتي مي تواند در اين شرايط راهگشا باشد. فدراسيون تيم هاي مختلفي را زير مجموعه خود دارد که بايد به فکر آنها هم باشد و تامين اين هزينه ها به تنهايي از عده فدراسيون خارج است.

آيت اللهي در خصوص اينکه رقم قرارداد وينگادا چگونه تامين خواهد شد گفت: قرار است رقم قرارداد وينگادا از طريق 4 قسط به وي پرداخت شود و هماهنگي هاي لازم در اين زمينه صورت گرفته و مشکلي از اين بابت وجود نخواهد داشت.

وي همچنين در خصوص اينکه آيا هومن افاضلي دستيار ايراني وينگادا خواهد شد يا خير گفت: آقاي افاضلي در زمان برانکو و دايي در تيم ملي بزررگسالان حضور داشت و در اين مدت هم به تيم اميد خيلي کمک کرد. او بسته اطلاعاتي از 100 نفر از بازيکنان را براي وينگادا آماده کرده که قطعا مي تواند به اين مربي کمک کند. قرار است در خصوص دستياران ايراني وينگادا با خود اين مربي پرتغالي صحبت کنيم اما او يک مربي خارجي را هفته اينده با خود به ايران مي آورد.

وي در پايان در خصوص اينکه آيا منصوريان جزو گزينه هاي دستياري وينگادا هست يا خير گفت: بحث آقاي منصوريان نبود اما در مورد هومن افاضلي صحبت هايي انجام شد که هنوز نهايي نشده و بايد در اين مورد با وينگادا صحبت شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها