کد خبر: ۲۱۴۳۳۰
زمان انتشار: ۱۲:۳۹     ۱۸ فروردين ۱۳۹۳
مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت:دیروز یاد لیگ هشتم افتادم که با فولاد 4 گل به ذوب آهن زدیم و استقلال قهرمان شد.
 محمد قاضی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص پیروزی تیمش مقابل فولاد و مسائل مختلف صحبت های زیر را انجام داد:

فارس: ابتدا در خصوص بازی صحبت کن...

فکر می کنم بازی بزرگی را بردیم و نشان دادیم تیم بزرگ و مرد روزهای سخت هستیم.در این مدت صحبت ها و انتقادات زیادی از ما شده بود که با این دو برد متوالی نشان دادیم این حرف ها درست نیست. اتفاقا دیروز هم با جان و دل بازی کردیم و اسیر بدشانسی نشدیم.

فارس:ظاهرا با برهانی هم خیلی هماهنگ شده ای؟

در این مدت هماهنگی خوبی با هم داشتیم و دیروز هم همینطور بود. حیدری ارسال بسیار خوبی داشت و آرش هم گل بسیار خوبی زد. هر چه تیم ما آماده تر باشد و بچه ها سرحال تر باشد ما خوشحال تر هستیم. با این برد هم شرایط روحی خوبی پیدا کردیم.

فارس:فکر می کنی استقلال می تواند قهرمان شود؟

اول از همه بگویم من دیروز یاد بازی افتادم که در فولاد بودم و 4 گل به ذوب آهن زدیم و استقلال قهرمان شد. فکر می کنم لیگ هشتم بود، مدام به این موضوع فکر می کردم و دیروز برایم یادآور خاطره آن قهرمانی استقلال بود. دلم خیلی روشن است و امیدوارم خدا بخواهد و استقلال قهرمان لیگ شود.

 

فارس:ظاهرا قبل از بازی هم مشکلاتی برای رفتن به ورزشگاه داشتید.

قبل از بازی 30 دقیقه دیر به استادیوم رسیدیم و بیرون استادیوم نظم نداشت.یگان ویژه شهر اهواز همکاری خوبی نکرد و نمی دانم چرا آن اتفاقات رخ داد.

فارس: برخورد مردم اهواز با تو چه بود؟

آنها همیشه به من لطف داشتند و مشکلی هم با آنها ندارم. دیروز هم به من بی احترامی نکردند.

فارس:شنیده می شود به اردوی جدید تیم ملی هم دعوت خواهی شد.

من همیشه تلاش خودم را انجام داده ام و از ابتدای امسال هدفم تیم ملی بود. الان هم تلاشم را دو برابر کرده ام و همیشه آماده خدمت به تیم ملی بوده و هستم. هر وقت صلاح بدانند کمک می کنم چون بازی برای تیم ملی افتخار است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها