کد خبر: ۲۱۴۲۱
زمان انتشار: ۲۰:۰۸     ۰۵ مهر ۱۳۹۰
نصرالله كوهي در گفت‌وگو با خبرنگار سياسي «خبرگزاري دانشجو»، گفت: همانطور كه يكي از ويژگي هاي اصولگرايي پيرو ولايت فقيه بودن است و اين شاخصه يعني آنكه نمايندگان به دنبال قدرت طلبي از راه غير حلال نروند، متاسفانه شنيده شده كه فرزندان سه تن از نمايندگان جديد مجلس در اختلاس سه هزار ميلياردي نقش داشته اند.

وي گفت: گويا از اين سه نفر يك نفر دستگير شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۳
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۰۲ - ۰۵ مهر ۱۳۹۰
۳
۰
حالا همه سکوت می کنند وافشاگری گناه می شود. آنهایی که به دولت اتهام زدند کجا هستند ...
پاسخ
سامان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۴۹ - ۰۶ مهر ۱۳۹۰
۲
۰
مگه نمایندگان ما معصوم نبودند؟ پس کی بود که به دولت اتهام میزد؟ مگه حسینی وزیر اقتصاد را به خاطر همین نمیخواهند استیضاح کنند؟
چرا هیچ کس بر این نمایندگان نظارتی نداره؟ این چه طرح نظارتی بود که خودشون واسه خودشون تصویب کردند؟ کسر یک ماه حقوق. خیلی جالبه، یک نماینده یک سال اصلا مجلس نره، بعدش بعد از هزاران اختار کتبی و شفاهی، بعد از چهار سال، یک ماه از حقوقش کم کنند. چه نظارت جالبی؟؟؟؟؟

حالا اگه دولت یا یکی از اعضای دولت توی این اختلاس دخالت داشت، همین الان این نماینده های بی چشم و رو احمدی نژاد را استیضاح می کردند.
حتما حسینی را واسه این دارند به مجلس می برند که که از فرزندان نماینده ها بگه...
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۱۷ - ۰۷ مهر ۱۳۹۰
۰
۰
آیا حالا قوه قضاییه میاد و تهمت زنندگان به دولت را بازخواست کنه؟ حتما که این کار را نمی کنه. قوه قضاییه فقط یک بار بلده و اون هم برخورد با دولت هست. همین و بس. سران فتنه که به زندگیشون ادامه میدهند. خاتمی هم که خدا را شکر چاق و تپل تر شده. هاشمی هم که دیگه با پشتوانه رسانه ملی داره به دوران اشرافی گریش بر می گرده. فائزه هم که هر سال، سال بعد را از قوه قضاییه واسه سال بعد مرخصی می گیره تا حتی در دادگاه هم حاضر نشه، نمایندگان حامی فتنه هم که توی مجلس خوش میگذرونن و هر کسی تخلف کنه، یک ماه از حقوقش کسر می کنند. بالاخره این آقایون فتنه گر که کشور را هشت ماه به آشوب کشیدند از احمدی نژاد بهتر هستند. آخه جریان به اصطلاح انحرافی خیلی مهم تر از فتنه گران هست. آخه این جریان انحرافی بود که مردم را به خیابونها کشوند و کشور را دچار اغتشاش کرد. این جریان انحرافی بود که از مردم خواست عکس های امام خمینی و امام خامنه ای را پاره کنند. این جریان انحرافی بود که از مردم خواست که روز عاشورا اون فتنه بزرگ را اجرا کنند.
آخه جریان انحرافی که من نمیدونم که تا حالا چه کار کرده و هیچ کس هم نمیاد جرمش را مشخص کنه و بگه که این جریان انحرافی چه کار کرده، خیلی بدتر از فتنه گران هست. بله جریان انحرافی فقط حرف زده، ولی فتنه گران اومدند و مردم را کشته اند.
همه در حال تطهیر سران فتنه و اصلاح طلبان هستند و در حال تخریب دولت. این مقصد خوبی نیست. مقصد این بازی رسانه ای شماها چیزی جز به قدرت رسیدن دوباره فتنه گران نیست و این بار شاید رییس جمهور فتنه گر، به رای مردم کشور را به تباهی بکشه

قدر احمدی نژاد را بدونید، قبل از اینکه خیلی دیر بشه
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها