کد خبر: ۲۱۴۱۷۰
زمان انتشار: ۰۰:۰۷     ۱۸ فروردين ۱۳۹۳
سرمربي تيم فوتبال استقلال گفت: به فوتبال ايران بابت هواداراني که دارد تبريک مي‌گويم.
امير قلعه‌نويي در کنفرانس مطبوعاتي بعد از ديدار مقابل فولاد خوزستان که با پيروزي يک بر صفر تيمش به پايان رسيد گفت: در ابتدا به خاطر ايام سوگواري تسليت مي‌گويم. از مديرعامل هواپيمايي تابان تشکر مي‌کنم، چون آنها براي رفت و برگشت ما تلاش زيادي کردند. در اين چند هفته‌اي که هم تيم و هم تحت فشار بوديم کمک و برادري کردند.

به نقل از فارس، وي افزود: به فوتبال ايران به خاطر حضور اين هواداران تبريک مي‌گويم. آنها حضور خوبي امروز داشتند و فولاد هم فوتبال مدرني بازي کرد امروز يکي از روزهاي قشنگ فوتبال ايران بود اميدوارم بازي هاي آينده هم کيفيت داشته باشد و اينقدر قشنگ باشد.

قلعه نويي تصريح کرد: بازيکن مثل سربازان دلاور جنگيدند و مردانه بازي کردند بايد بگويم فولاد هم مي‌توانست برنده بازي باشد. آرش برهاني نشان داد متر و ميزان او اين است او مي‌تواند هم خوب بازي کند و هم گل بزند اگر آن يک امتياز را از ما کم نمي‌کردند شانس بيشتري براي قهرماني داشتيم اما اين کسر امتياز حق ما نبود امروز مي‌خواستيم بختيار رحماني را خنثي کنيم اين کار را کرديم بايد بگويم اهواز خانه استقلال است درست است. در اين دو روز مردم خيلي به ما کمک کردند به خصوص مسئولان استقلال خوزستان و ويسي زحمت زيادي کشيدند. فولاد امروز بازي خوبي ارائه داد و هميشه عملکرد آنها را ديدم.

وي خاطرنشان کرد: همه چيز دست خدا است اگر در بازي با نفت تهران مساوي مي‌کرديم شانسمان بيشتر مي شد اما هفته آخر همه چيز مشخص مي شود اگر قهرمان شديم لياقتش را داشتيم.

قلعه نويي در مورد اينکه آيا سال بعد در استقلال مي‌ماند، گفت: همه چيز دست خدا است بايد ببنيم من را مي‌خواهند يا نه خودم دوست دارم در اين تيم بمانم فکر مي‌کنم هيچ وقت براي استقلال کم نگذاشتم و قراردادهاي زيادي را به خاطر استقلال ترک کردم. اين تيم مثل خانه من است چه باشم چه نباشم براي اين تيم آرزوي موفقيت دارم اما اين توان من بود از همه مردم تشکر مي‌کنم شايد اصلا مردم من را نخواهند.

وي ادامه داد: اين سربازان استقلال به مردم ثابت کردند بي غيرت نيستند. بعد از بازي با نفت گفتم اصل غيرت همين بازيکنان هستند. مشکلات زياد است. چند هفته آخر به خاطر مسائل مالي بازيکنان بازي نکردند آنها تمام توان را گذاشتند. اميدوارم در بازي با تراکتورسازي و الشباب نتيجه خوبي بگيريم.

سرمربي استقلال گفت: فوتبال ما پاک است عده اي مي خواستند فوتبال را خراب کنند. هفته بعد هم فوتبال ما پاک خواهد بود خوشحالم که من و برادران شفيع‌زاده در فوتبال پاک آن روزها تاثير داشتيم عده اي دوست دارند فوتبال را ناپاک بنامند اما بدون شک فوتبال ما پاک خواهد بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها