کد خبر: ۲۱۴۱۶۹
زمان انتشار: ۰۰:۰۷     ۱۸ فروردين ۱۳۹۳
سرمربي تيم فوتبال گسترش فولاد گفت: بازيکنانم در ديدار مقابل نفت به علت اينکه خطري آنها را تهديد نمي‌کرد کم انگيزه بودند.

مهدي تارتار پس از شکست 4 بر يک گسترش فولاد مقابل نفت تهران اظهار داشت: ما در طول هفته خيلي با بازيکنانمان صحبت کرديم و سعي کرديم که انگيزه لازم را براي اين ديدار به آنها بدهيم. نمي‌خواهم بگويم که بازيکنانم بي‌انگيزه بودند اما چند بازيکن به علت اينکه بازي‌هاي پاياني فصل است و تيم را هيچ خطري تهديد نمي‌کند يک مقدار کم انگيزه بودند نه بي‌انگيزه.

به نقل از فارس، وي ادامه داد: نفت بازي خوبي مقابل ما انجام داد اما فاصله دو تيم اين تعداد گل نبود. فکر مي‌کنم اگر موقعيتي که در اوايل بازي به دست آورديم تبديل به گل مي‌شد جريان بازي تغيير مي‌کرد. نفت در ضد حملات خوب عمل مي‌کند. آنها زود به گل رسيدند و کاري کردند که برنامه تيمي ما به هم ريخت.

وي در مورد اينکه آيا علت اصلي اين شکست بي‌انگيزگي بازيکنان بوده، تصريح کرد: نفت تيمي است که نتايج خوبي کسب کرده. فقط به خاطر بي‌انگيزگي بازيکنان ما نبوده که اين نتيجه رقم خورد. آنها روند خوبي در اين فصل داشتند البته امروز هم روز خوب ما نبود. بازيکنانمان از جناحين دچار اشتباهاتي شدند که لطمه خورديم.

سرمربي گسترش در مورد اينکه احتمال دارد برخي اين نتيجه را به تباني ارتباط دهند، گفت: اين موضوع بين ما و خداي خودمان است، ديگران هر چه مي‌خواهند بگويند مهم اين است که خدا بايد از عملکردمان راضي باشد.

تارتار در مورد اينکه هفته پاياني بايد به مصاف تيم فولاد برود که آنها هم براي قهرماني تلاش مي‌کنند، تصريح کرد متأسفانه دو بازي پاياني ما مقابل تيم‌هايي است که به شدت به 3 امتياز نياز دارند. هم نفت و هم فولاد به دنبال کسب حداکثر امتياز بودند. کار دشواري داريم اما بايد ببينيم که چه اتفاقي رخ مي‌دهد. ما تمام تلاش خود را مي‌کنيم تا در هفته پاياني اعاده حيثيت کنيم.

وي در مورد اينکه آيا در ديدار پاياني هم بي‌انگيزگي بازيکنانش اذيت خواهد کرد يا خير، تصريح کرد: اميدوارم اين شکست درسي باشد براي من و بازيکنانم تا در هفته آينده با قدرت ظاهر شويم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها