کد خبر: ۲۱۴۰۸۵
زمان انتشار: ۱۴:۰۱     ۱۷ فروردين ۱۳۹۳
پيشکسوت باشگاه پرسپوليس گفت: نگاه به پرسپوليس نگاه مناسبي نيست و دليلش هم شايد سليقه افرادي باشد که بر مسند کار هستند و اين موضوع سال‌هاست که گريبان پرسپوليس را گرفته‌اند.

 

حميد درخشان در خصوص مشکلات مالي به وجود آمده براي بازيکنان تيم فوتبال پرسپوليس و اينکه مقصر اين موضوع چه طرفي است، گفت: در وهله اول اعتقادم اين است که بازيکنان پرسپوليس در اين شرايط نبايد به پول فکر کنند چرا که فقط دو قدم تا قهرماني راه دارند تا زحمات يک ساله‌شان را به ثمر بنشانند. من معتقدم که با اينکه اين مشکلات وجود دارد اما نبايد به اين مسائل در حال حاضر فکر شود چرا که تمرکز بازيکنان بايد روي دو بازي باقي مانده باشد اما به هر حال من هم مي‌دانم که تمام مشکلات فعلي به دليل عملکرد مديرعامل قبلي است اما از طرفي هم به نظر مي‌رسد که وزارت ورزش و جوانان نگاه خوبي به استقلال و پرسپوليس ندارد.

به گزارش فارس، وي ادامه داد: در اين شرايط که اين دو تيم نياز به کمک دارند اگر به آنها کمک شود مشکلاتشان کمتر خواهد شد و به نظرم اگر وزارت ورزش هر برنامه‌اي براي اين دو تيم دارد بايد براي سال آينده آنها را اجرايي کند و الان مقطعي نيست که بخواهند پول باشگاهي مثل پرسپوليس را ندهند. اين تيم به کمک نياز دارد و وزارت ورزش چون صاحب و وارث اين تيم است بايد به پرسپوليس کمک کند چرا که اين تيم خصوص نيست که از شخص بخواهند به اين تيم يا استقلال کمک شود.

پيشکسوت باشگاه پرسپوليس درباره اظهارات علي دايي که گفته بود عده‌اي نمي‌خواهند پرسپوليس با او قهرمان شود و اينکه اين صحبت‌ها را دايي در سال‌هاي قبل هم انجام مي‌داد، اظهار داشت: به نظرم نبايد به اين قضيه از اين زاويه نگاه کرد. بايد از اين منظر به اين موضوع نگاه کنيد که پرسپوليس در سال‌هاي قبل هم چنين مشکلي داشته و موضوع شخصي نيست بلکه نگاه به پرسپوليس نگاه مناسبي نيست و دليلش هم شايد سليقه افرادي باشد که بر مسند کار هستند و اين موضوع سال‌هاست که گريبان پرسپوليس را گرفته‌اند.

درخشان افزود: برخلاف تفکر اهالي ورزش که فکر مي‌کردند اگر سازمان تربيت بدني به وزارتخانه تبديل شود وضعيت فوتبال خوب مي‌شود اما به نظرم وضعيت استقلال و پرسپوليس نه تنها خوب نشده بلکه بدتر هم شده است و فکر مي‌کنم اگر داشته‌ها و سرمايه باشگاهي مثل پرسپوليس را به اين تيم پس بدهند اين باشگاه هم مي‌تواند درآمدزايي کند و هم مشکلات مالي‌اش را رفع نمايد.

وي در مورد ديدار امروز پرسپوليس مقابل راه‌آهن هم تصريح کرد: اميدوارم براي بازي امروز پرسپوليسي‌ها حاشيه را کنار بگذارند و ذهنشان معطوف به ديدار با راه‌آهن باشد تا بتوانند نتيجه لازم را بگيرند چرا که در اين دو قدم نتيجه لازم را نگيرند ديگر کسي به مشکلات توجه نمي‌کند و فقط نتيجه در ذهن مي‌ماند.

پيشکسوت باشگاه پرسپوليس در مورد اينکه چقدر براي اين تيم شانس قهرماني قائل است گفت: پرسپوليس خيلي شانس قهرماني ندارد اما شانس گرفتن سهميه آسيايي براي اين تيم زياد است چرا که فولاد با روندي که داشته نشان داده است از دو حريف باقي مانده‌اش بهتر است و شانس بيشتري براي قهرماني دارد مگر اينکه اتفاقات خارج از تصور رخ بدهد که در فوتبال هيچ چيزي قابل پيش‌بيني نيست.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها