کد خبر: ۲۱۴۰۵۹
زمان انتشار: ۱۳:۵۳     ۱۷ فروردين ۱۳۹۳
سرمربي تيم فوتبال استقلال خوزستان گفت: با توجه به مشکلات سفر درخواست مي‌کنيم بازي ما و تراکتورسازي را يک ساعت عقب بيندازند.

 

عبدالله ويسي در مورد تعويق يک روزه سفر اين تيم به تبريز به دليل مشکل فني هواپيما گفت: خدا را شکر بالاخره به تبريز رسيديم. انتظار داريم به دليل اين اتفاقي که افتاده و در آن تأثيري نداشتيم يک ساعت بازي ما را عقب بيندازند تا به شرايط بهتري برسيم.

به نقل از فارس، وي افزود: خوشبختانه مهدي تاج شب قبل ما را در فرودگاه ديد. از ساعت 18 در فرودگاه بوديم و قرار بود ساعت 20 به تبريز سفر کنيم سپس به ما گفتند ساعت 10 پرواز انجام مي‌شود و وارد هواپيما شديم. يک ساعت و نيم در هواپيما نشستيم و در نهايت پرواز لغو شد . با اين وجود امروز پرواز اختصاصي گرفتيم و خوشبختانه به تبريز رسيديم.

سرمربي استقلال خوزستان در پاسخ به اين سؤال که آيا با توجه به عدم حساسيت بازي تراکتورسازي و استقلال خوزستان نمي‌‌شد بازي اين دو تيم را يک روز عقب انداخت، خاطر نشان کرد: بازي ما تأثيري در شرايط جدول ندارد. هميشه با فدراسيون همکاري کرديم و هيچ وقت مشکلي وجود نداشته است. دنبال بهانه نيستيم و همواره به وظيفه خود عمل کرديم. انتظار داريم يک ساعت بازي ما را عقب بيندازند تا به وضعيت بهتري برسيم و خدايي ناکرده بازيکني دچار مصدوميت نشود. اميدواريم اين اتفاق رخ دهد.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها