کد خبر: ۲۱۳۹۷۵
زمان انتشار: ۱۱:۰۹     ۱۷ فروردين ۱۳۹۳
بازیکنان پرسپولیس در تمرین روز گذشته اعتصاب کردند که با درخواست علی دایی به اعتصاب خود پایان دادند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از نامه، روز گذشته اعلام شد که خبری از کمک دو میلیاردی وزارت ورزش به پرسپولیس نخواهد بود و همچنین اعلام شد که مسئولان وزارت به دنبال این هستند تا قراردادهای بازیکنان پرسپولیس را به نصف کاهش دهند.

 

این اتفاق باعث شد بازیکنان پرسپولیس تصمیم به تحریم تمرین روز گذشته بگیرند و این تصمیم خود را نیز به اطلاع کادر فنی رساندند.

 

کریم باقری مربی قرمزها از سوی دایی مامور شد تا بازیکنان را به دعوت به آرامش کند اما آنها زیر بار نرفتند و تاکید کردند باید واکنشی نسبت به اقدام وزارت ورزش نشان دهند.

 

پس از باقری نوبت به خود دایی رسید تا به جمع شاگردانش برود و از آنها بخواهد به خاطر حساسیت بالای دو بازی باقیمانده، دست از اعتصاب بردارند و به خاطر هواداران تمرین کنند.

 

دایی تاکید کرد اگر علیه وزارت مصاحبه کرده به خاطر بازیکنان بوده و آنها باید مطمئن باشند که حقشان ضایع نمی شود اما نمی توانند فعالیت خود را متوقف کنند.

 

بازیکنان ابتدا با خواسته دایی موافق نبودند و اعلام کردند از مدتی پیش امیدی به دریافت پول نداشتند و حاضر شدند تمرین و بازی کنند اما وعده های باشگاه و وزارت باعث شد روی دریافت پول برنامه ریزی کنند و حالا به مشکل خورده اند.

 

در نهایت دایی توانست شاگردانش را متقاعد به انجام تمرین کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها