کد خبر: ۲۱۳۹۷۱
زمان انتشار: ۱۱:۰۵     ۱۷ فروردين ۱۳۹۳
مهاجم سرخپوشان ضمن پاسخ منفی به قطری ها گفته مي‌‌خواهد به قدري در برزيل بدرخشد كه به تيم‌هاي مطرح اروپايي بپيوندد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از روزنامه نود، با توجه به شرايط بد مالي حاكم بر پرسپوليس تعدادي از بازيكنان اين تيم مدت ها است نغمه جدايي سرداده و گفتند بدون شك در پايان فصل از پرسپوليس جدا خواهند شد.

 

محمدرضا خلعتبري يكي از بازيكناني است كه شنيده مي‌‌شود بعد از پايان بازي‌هاي ليگ براي ادامه فوتبال به ليگ قطر مي‌‌رود. حتي اين مهاجم ملي‌پوش چند ماه پيش با سيدجلال حسيني براي مذاكرات ابتدايي به قطر رفتند و گفته مي‌‌شود توافقاتي نيز شكل گرفته است.

 

اما خلعتبري براي حضور در ليگ قطر دچار ترديدهاي فراواني شده حتي دوستان نزديك اين بازيكن مي‌‌گفتند كه او به شدت براي حضور در ليگ قطر پشيمان شده است.

 

مشاوران خلعتبري به اين مهاجم متذكر شدند فعلا خيلي زود است او براي فوتبال به كشورهاي حوزه خليج‌فارس برود چرا كه قطعا حضور در بازي‌هاي جام‌جهاني باعث خواهد شد كه مشتريان اروپايي هم داشته باشد و اين يك پوئن مثبت براي خلعتبري و بعضي از ملي‌پوشان خواهد بود.

 

چند روز پيش محمدرضا خلعتبري در محفل دوستانه‌اي گفته: «فصل آينده هم در پرسپوليس مي‌‌مانم و ترجيح مي‌ دهم تيمم را عوض نكنم!»

 

جالب اينكه مهاجم تكنيكي سرخ ها در حالي از ماندنش صحبت كرده كه اصلا شرايط مالي اين باشگاه خوب نيست و اكثر بازيكنان مدت ها است حرف از رفتن مي‌‌زنند.

 

شايد تيم‌هاي قطري از پشيماني ملي‌پوشان پرسپوليس آگاه بودند كه اعلام كردند اين دسته از بازيكنان كه مد نظر تيم‌هاي فوق هستند بايد تا قبل از شروع بازي‌هاي جام‌جهاني براي امضاي قرارداد راهي قطر شوند چرا كه خلعتبري علي‌رغم توافقات اوليه خيلي زود از حضور در ليگ اين كشور پشيمان شده و گفته مي‌‌خواهد به قدري در برزيل بدرخشد كه به تيم‌هاي مطرح اروپايي بپيوندد.

 

از طرفي خلعتبري گفته در صورتي كه شرايط حضور در تيم‌هاي اروپايي مهيا نشود گزينه نخست او پرسپوليس است بنابراين اگر اتفاق خاصي نيفتد محمدرضا خلعتبري را شايد براي فصل آينده هم در پرسپوليس ببينيم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها