کد خبر: ۲۱۳۶۳۴
زمان انتشار: ۱۰:۱۶     ۱۶ فروردين ۱۳۹۳
بختيار رحماني مي‌گويد: «مهم خوزستاني‌ها هستند كه از ما حمايت مي‌كنند تا شادي قهرماني بار ديگر به استان برسد.»
پيروزي مقابل استقلال كافي است تا فولاد خوزستان يك هفته قبل از هفته آخر، قهرماني‌‌اش را مسجل كند. اتفاقي كه باعث شده كه اين بار حتي پرسپوليسي‌ها هم براي پيروزي استقلال دست به دعا شوند. همه اين‌ها اما ذره‌اي از انگيزه فولادي‌ها براي قهرماني كم نمي‌كند. همان‌طور كه بختيار رحماني هم درباره اين موضوع به بانك ورزش مي‌گويد: « دعاي پرسپوليس يا هر تيم ديگري براي ما مهم نيست. مهم خوزستاني‌ها هستند كه از ما حمايت مي‌كنند تا شادي قهرماني بار ديگر به استان برسد. شادي قشنگي كه مدت‌ها بود از خوزستان دور شده بود و اين بار مي‌خواهيم با حمايت هواداران‌مان آن را برگردانيم.»
او درباره سرنوشت نهايي فولاد در اين فصل مي‌‌گويد: «من فكر مي‌كنم موقعيت الان تيم ما مثل پارسال شده. ما پارسال هم در بازي آخر نياز به يك تساوي داشتيم كه فكر مي‌كنم در بازي آخر امسال هم با يك تساوي به قهرماني مي‌رسيم. البته ما مقابل گسترش فولاد براي تساوي بازي نمي‌كنيم اما من حدس مي‌زنم كه چنين اتفاقي مي‌افتد. چون ما بازي با استقلال را مي‌بريم و در نهايت به يك امتياز نياز خواهيم داشت تا قهرمان شويم.»
رحماني كه منكر قدرت استقلال نمي‌شود، درباره بازي با اين تيم به بانك ورزش مي‌گويد: «بازي با استقلال خيلي سخت است اما سخت‌تر از آن، امتياز گرفتن از فولاد در اهواز است كه بعيد مي‌دانم هيچ حريفي به آن برسد.»
او بزرگترين مشكل استقلال را سوشا مكاني مي‌داند و در اين رابطه مي‌‌گويد: «سوشا به اين راحتي گل نمي‌خورد، مگر گل‌هاي فوتسالي مثل همان گلي كه علي كريمي زد. واقعا سوشا حتي نمي‌گذارد در تمرينات كسي به او گل بزند و هميشه محكم كار مي‌كند كه اميدواريم با تيم ملي به جام جهاني برود. چون حضور در تيم ملي حق سوشا است.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها