کد خبر: ۲۱۳۴۶۶
زمان انتشار: ۰۱:۲۳     ۱۲ فروردين ۱۳۹۳
مسوول برگزاری مسابقات فوتبال دسته یک باشگاه های ایران (لیگ آزادگان) گفت: عامل نیمه تمام ماندن دیدار امروز دوشنبه تیم های ابومسلم مشهد و آلومینیوم هرمزگان، کمیته انضباطی است که یک روز پیش از برگزاری بازی رای خود را تغییر می دهد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایرنا ، «فریبرز محمودزاده» عصر امروز پس از نیمه تمام ماندن دیدار ابومسلم مشهد و آلومینیوم هرمزگان افزود: این دیدار با تصمیم مهدی سیدعلی داور مسابقه مبنی بر نداشتن امنیت ناتمام ماند، چرا که تماشاگران تیم میزبان سه بار اقدام به پرتاب سنگ به میدان کردند و در دفعه سوم نیز یکی از سنگ ها به پای کمک داور مسابقه اصابت کرد.

 

محمودزاده ادامه داد: در دفعات اول و دوم که تماشاگران اقدام به پرتاب سنگ کردند، داور به رغم وضعیت نامناسب در ورزشگاه، پس از دادن تذکر بازی را ادامه داد اما با ادامه این روند و اصابت سنگ به پای کمک داور، وی تصمیم به نیمه تمام گذاشتن بازی گرفت.

 

مسوول برگزاری لیگ فوتبال آزادگان تصریح کرد: پس از این اتفاق با ریاحی، میرزابیگی و سیدعلی که به عنوان نماینده فدراسیون، ناظر داوری و داور این دیدار در مشهد حضور داشتند، تماس برقرار کردم که تمامی آنان با قاطعیت اعلام کردند که این بازی باید نیمه تمام بماند و چاره دیگری نیست.

 

محمودزاده افزود: تیم ابومسلم مشهد از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به انجام بازی بدون تماشاگر محکوم شده و سازمان لیگ نیز این موضوع را اعلام کرده بود اما « اسماعیل حسن زاده» رییس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال یک روز پیش از این مسابقه رای را تغییر داد.

 

وی اظهار داشت: دیروز (یکشنبه) در گفت و گو با مسوول دبیرخانه انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کردم که تغییر رای اقتدار کمیته انضباطی را زیر سووال می برد و این اقدام لطف به تیم ابومسلم نیست و چه بسا به ضرر تیم ابومسلم هم شود که چنین نیز شد.

 

محمودزاده با اشاره به سال ها تجربه و شناختش از چالش های موجود در لیگ دسته یک، افزود: به فضای کار خودم آشنا هستم و با حمایت های مسوولان فدراسیون و به خصوص مهدی تاج و غلامرضا بهروان توانسته ایم مسابقات را به خوبی برگزار کنیم و چنین اتفاق هایی زیبنده نیست.

 

دیدار امروز تیم های ابومسلم مشهد و آلومینیوم هرمزگان در هفته بیست و پنجم لیگ دسته یک باشگاه های ایران در حالی که تیم آلومینیوم تا اواخر نیمه نخست با دو گل از میزبان خود پیش بود به دلیل درگیری و پرتاب سنگ از سوی تماشاگران نیمه تمام ماند.

 

تیم ابومسلم مشهد در صورت شکست در این مسابقه به لیگ دسته دو سقوط می کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها