کد خبر: ۲۱۳۴۴۸
زمان انتشار: ۲۰:۳۴     ۱۱ فروردين ۱۳۹۳
حسين هدايتي با واريز پاداش برد پرسپوليس مقابل داماش اعلام کرد براي 2 بازي آينده قرمزپوشان نيز پاداش ويژه‌اي در نظر گرفته است.
پس از درخواست علي دايي از علاقمندان پرسپوليس براي کمک به تيم در شرايط حساس فعلي، حسين هدايتي براي کمک به قرمزها اعلام آمادگي کرد.

به نقل از فارس، وي قرار بود عضو هيات مديره پرسپوليس شود ولي به خاطر برخي از بندهاي عجيب وزارت ورزش در توافقنامه آماده شده اين اتفاق رخ نداد، با اين حال اعلام کرد در صورت برد پرسپوليس در 3 بازي آخر ليگ برتر و قهرماني، پاداشي بسيار ويژه براي بازيکنان و کادر فني در نظر گرفته است.

وي پاداش پيروزي قرمزها در ديدار مقابل داماش را امروز به حساب باشگاه واريز کرد تا به بازيکنان پرداخت شود و تاکيد کرد در دو بازي آينده نيز در صورت برد، پاداش پرداخت خواهد کرد.

هدايتي از مسئولان باشگاه خواست اين مبلغ هر چه سريع تر به بازيکنان پرداخت شود تا بخشي از مشکلات مالي خود را حل کنند.

هدايتي اعلام کرده در صورتي که پرسپوليس بتواند قهرمان ليگ شود و دل هوادارانش را پس از چند سال پشت خط ماندن قهرماني و نرفتن به آسيا شاد کند، پاداش ويژه‌اش نيز به حساب بازيکنان و باشگاه انتقال داده خواهد شد.

اين در شرايطي است که امروز بازيکنان تيم فوتبال پرسپوليس به شدت بابت بدقولي‌هاي باشگاه در خصوص پرداخت مطالبات عصباني بودند و به اين مسئله اعتراض کردند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها