کد خبر: ۲۱۲۵۶۹
زمان انتشار: ۱۱:۳۸     ۲۸ اسفند ۱۳۹۲
تيم فوتبال شهرداري ياسوج در واکنش به تغيير راي کميته انضباطي از ليگ دسته اول فوتبال کناره‌گيري کرد.

 

ديدار دو تيم شهرداري ياسوج و نيروي زميني در چارچوب هفته چهاردهم ليگ دسته اول قرار بود 15 دي‌ماه در ياسوج برگزار شود که به علت بارش شديد برف اين بازي برگزار نشد و مقرر شد در تاريخ 26 دي‌ماه اين بازي انجام شود اما يک روز پيش از آغاز اين بازي کميته انضباطي راي‌ به پيروزي تيم نيروي زميني داد.

به گزارش فارس، اين موضوع با اعتراض مسئولان شهرداري ياسوج همراه بود که پس از اين اعتراض راي کميته در تاريخ 18/12 صادر شد مبني بر اينکه بازي بايد برگزار شود اما اين پايان موضوع نبود و بار ديگر روز گذشته راي‌ ديگري مبني بر انجام بازي در شهر قزوين و بدون تماشاگر صادر و اين مسئله باعث شد تا مسئولان شهرداري ياسوج کناره‌گيري خود را از ليگ دسته اول اعلام کنند.

پرويز موسوي رئيس هيات فوتبال استان کهگيلويه و بويراحمد در اين زمينه به خبرنگار فارس گفت: زماني که من اين موضوع را ديدم خودم از سمتم استعفا کردم و طبق نامه‌اي کناره‌گيري شهرداري ياسوج را نيز به سازمان ليگ اعلام کرديم. نمي‌دانم چرا بايد حق و حقوقمان پايمال شود. به همين راحتي نمي‌توان از حق و حقوق گذشت چرا تيم‌هايي که قدرت دارند هر کاري انجام مي‌دهند. بازي به دليل شرايط جوي لغو شده است آن وقت چه ربطي دارد که در شهر بي‌طرف و بدون تماشاگر برگزار شود.

وي ادامه داد: در مدت 45 روز 3 بار راي اين بازي تغيير کرد. مطمئن باشيد تا زماني که اين راي بازنگردد نه من و نه شهرداري ياسوج بازنخواهيم گشت. جالب اين است که زماني که قرار بود ما در 26 دي‌ماه بازي کنيم و يک روز پيش از آن فاکسي به ما رسيد مبني بر اينکه بازي 3 بر صفر به سود نيروي زميني اعلام شده سازمان ليگ و مسئولان فدراسيون به هيچ‌عنوان از اين موضوع خبر نداشتند. اميدوارم به اين مسئله رسيدگي شود و راي عادلانه‌اي صادر شود.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها