کد خبر: ۲۱۲۴۸۰
زمان انتشار: ۱۴:۳۷     ۲۷ اسفند ۱۳۹۲
دادستان قائمشهر از وقوع یک فقره قتل در شهرستان قائمشهر خبر داد و گفت: در این حادثه پدر به دست پسرش کشته شد.
حسین عشقی واسوکلایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قائمشهر درباره جزئیات این حادثه ناگوار افزود: یک فقره قتل در تاریخ هشت اسفندماه سال جاری در قائمشهر اتفاق افتاد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه بعد از این حادثه تلاش برای پیدا کردن قاتل در دستور کار قرار گرفت، گفت: با تحقیقات انجام شده، پسر مقتول به نام ع ـ الف‌ـ ع  قاتل 25 ساله به عنوان مظنون اصلی دستگیر شد.

دادستان قائمشهر با اشاره به اینکه مقتول ع ـ ع 51 ساله بوده است، گفت: دادستانی به محض اطلاع با تعیین بازپرس ویژه وارد عمل شد.

وی با اشاره به اینکه قاتل در بازپرسی‌های انجام شده درباره انگیزه قتل پدرش اذعان داشت: این فرد انگیزه قتل پدرش را اختلاف با مادرش اعلام کرد.

عشقی در مورد چگونگی انجام قتل گفت: قاتل با چندین ضربه چاقو پدرش را ابتدا به قتل رسانده و سپس جسد بی‌جان پدرش را به داخل حمام منزل برده و بدنش را با تبر و سنگ چرخ برقی قطعه قطعه کرده سپس آن را داخل گونی کرده و با اتومبیل در جنگل‌های پل‌سفید رها می‌کند.

وی ادامه داد: قاتل دو روز بعد ضمن مراجعه به محل رها کردن جسد پدرش، جنازه وی را با بنزین و روغن سوخته آتش می‌زند تا آثاری از جسد به جا نماند.

دادستان قائمشهر اذعان داشت: قاتل با صدور بازداشت موقت روانه زندان شده  و پرونده در حال سیر مراحل قانونی قرار دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها