کد خبر: ۲۱۲۱۷۸
زمان انتشار: ۱۳:۲۴     ۲۶ اسفند ۱۳۹۲
سرمربي آبي اناري‌ها از عملکرد شاگردانش در ديدار برابر اوساسونا بسيار راضي و خشنود است. او به ستايش از ليونل مسي و آندرس اينيستا پرداخت.

 

بارسلونا در هفته‌ بيست و هشتم رقابت‌هاي ليگا جشنواره گل به راه انداخت و موفق شد اوساسونا را در نوکمپ با هفت گل در هم بکوبد تا با روحيه خوبي پاي به ديدار حساس ال کلاسيکو بگذارد.

خراردو مارتينو، سرمربي آرژانتيني بارسلونا که پس از شکست غير منتظره برابر وايادوليد فشار زيادي را تحمل مي‌کرد از عملکرد شاگردانش در ديدار برابر اوساسونا راضي و خشنود است. او در نشست خبري بعد از بازي گفت: از اين پيروزي پر گل بسيار خوشحال هستم. امروز بازي بسيار خوبي را به نمايش گذاشتيم. در طول 90 دقيقه‌ خوب بوديم و نشان داديم که تيم کاملي هستيم. بعد از دو پيروزي پياپي با هوادارانمان آشتي کرديم. ما الان در شرايط حساسي قرار داريم.‌

او افزود:‌ درباره سبک بازي که قرار است يکشنبه هفته‌ آينده برابر رئال مادريد‌ به نمايش گذاريم هيچ شکي نداريم. امروز سبک بازي را که بايد برابر حريفان خود به نمايش گذاريم، ديدم و از آن راضي هستم. هر ديداري شرايط خاص خود را دارد. براي ال کلاسيکو بايد با آمادگي خاص به ميدان برويم. الان مي‌توانم ترکيبي را که قرار است برابر رئال مادريد به ميدان برويم نام ببرم.

نتايج پر نوسان بارسلونا در فصل جاري باعث شده است که بسياري از احتمال جدايي سرمربي آرژانتيني اين تيم در پايان فصل جاري خبر دهند. تاتا درباره آينده خود در نوکمپ گفت: من همواره با زوبي زارتا صحبت مي‌کنم. هر روزه درباره همه چيز با هم حرف مي‌زنيم. نمي‌خواهم حرف‌هايي را که بين ما ردوبدل مي‌شود فاش کنم، اما مي‌خواهم يک چيز را الان بگويم و آن اين است که تمام حرف‌هايي که در ماه اکتبر از زبان من درباره بازيکنان منتشر شد حرف‌هاي من نبود، بلکه ساخته و پرداخته رسانه‌ها بود. ما بايد قرارداد اينيستا ، تيو و بارترا را تمديد کنيم.

سرمربي بارسلونا درباره غيبت نيمار در اين ديدار گفت: عملکرد نيمار نوسان دارد. به همين خاطر ترجيح دادم که در اين ديدار از پدرو و سانچس استفاده کنم. نيمار در ديدار برابر منچسترسيتي نمايش بسيار خوبي داشت. اگر بازي ما برابر اوساسونا به مشکل مي‌خورد بدون شک او را به ميدان مي فرستادم. اما خوشبختانه گل‌هاي زيادي را به ثمر رسانديم و ترجيح دادم که او در اين ديدار استراحت کند. پدرو و سانچس دو بازيکني هستند که هر مربي آرزوي آنها را دارد، چرا که آنها هر بار که فرصت بازي پيدا مي‌کنند نمايش خوبي دارند و به تصميمات کادر فني با نهايت حرفه‌ايگري قبول مي‌کنند.

مسي با سه گلي که برابر اوساسونا به ثمر رساند به بهترين گلزن تاريخ باشگاه بارسلونا تبديل شد. سرمربي آبي اناري‌ها به ستايش از اين مهاجم آرژانتيني پرداخت و گفت: کلماتي براي توصيف مسي وجود ندارد. ديگر زمان ستايش مسي گذشته است. بر اين باورم که او مي‌تواند رکوردهاي ديگري را در آينده جابجا کند.

سرمربي آبي اناري‌ها در پايان سخنان خود گفت: آنچه مرا به شگفتي مي‌آورد آندرس اينيستا است، چرا که او تنها بازيکني است که بازي او نوسان ندارد. اميدوارم که او در آينده هم همين عملکرد را داشته باشد.

بارسلونا با پيروزي برابر اوساسونا 66 امتيازي شد و در همان رده سوم جدول رده‌بندي باقي ماند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها