کد خبر: ۲۱۲۱۳۸
زمان انتشار: ۱۲:۴۷     ۲۶ اسفند ۱۳۹۲
سرمربي آرسنال پس از پيروزي برابر تاتنهام به تمجيد از بازيکنان تيمش پرداخت.

 

آرسنال موفق شد روز گذشته (يکشنبه) تاتنهام را در داربي شمال لندن با يک گل شکست دهد تا از کورس قهرماني عقب نيفتد.

آرسن ونگر، سرمربي آرسنال پس از پيروزي تيمش برابر تاتنهام گفت: نتيجه‌ بسيار خوبي را کسب کرديم. بايد اعتراف کنم که براي پيروزي در اين ديدار تحت فشار بوديم زيرا با توجه به نتايجي که رقيبان ما در صدر جدول کسب کرده بودند حتما بايد در اين ديدار به پيروزي مي‌رسيديم. خوشبختانه توانستيم گل زيبايي را به ثمر برسانيم. در ادامه مسابقه فرصت اين را داشتيم که گل‌هاي ديگري نيز به ثمر برسانيم که فرصت‌هايمان از دست رفت. خوشحالم که بازيکنانم در نيمه دوم توانستند بازي را مديريت کنند تا سه امتياز ارزشمند را کسب کنيم.

سرمربي فرانسوي آرسنال در ادامه گفت: تاتنهام بازي خوبي را به نمايش گذاشت. به نظر من آنها نسبت به اوايل فصل پيشرفت قابل ملاحظه‌اي کردند. مي دانستيم که بايد براي پيروزي در اين ديدار متحمل سختي‌هاي زيادي شويم. در اين ديدار نيز با توجه به اين که تنها يک گل با آنها اختلا‌ف داشتيم و دقايق پاياني ما را تحت فشار قرار دادند‌.

آرسنال با اين پيروزي توانست فاصله‌اش را با صدر جدول کم کند.

ونگر در ادامه درباره کم کردن فاصله تيمش با صدر جدول و بازي هفته‌ آينده برابر چلسي گفت: با اين سه امتياز توانستيم فاصله مان را با چلسي کمتر کنيم تا بازي هفته‌ آينده با اين تيم حساس‌تر شود. در حال حاضر با يک بازي کمتر چهار امتياز از چلسي عقب هستيم و بايد دو بازي خارج از خانه انجام دهيم. نتيجه‌اي که در اين هفته‌ کسب کرديم بازي هفته‌ آينده را حساس‌تر کرده است.

آرسنال روز گذشته (يکشنبه) موفق شد در داربي شمال لندن با تک گل توماس روسيچکي تاتنهام را شکست دهد تا به چهار امتيازي چلسي برسد. آنها هفته‌ آينده بايد در ديداري حساس در ورزشگاه استمفوردبريج به ديدار چلسي بروند. ديداري که مي‌تواند تاثير زيادي در سرنوشت قهرماني اين فصل برتر انگليس داشته باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها