کد خبر: ۲۱۲۱۰۴
زمان انتشار: ۱۱:۲۸     ۲۶ اسفند ۱۳۹۲
استقلال تهران در حالی به سومین گام خود در رقابت‌های آسیایی رسیده‌ است که آبی‌پوشان به دیدار با الجزیره به چشم مصافی برای حضور در ادامه رقابت‌ها نگاه می‌کند.
نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا در گام سوم خود روز سه شنبه به مصاف حریف اماراتی می‌رود.

* استقلال – الجزیره

آبی‌پوشان تهرانی که در ابتدای کار به نظر می‌رسید با کار ساده‌ای برای صعود از گروه A روبه رو هستند، با دو شکست پیاپی در بازی‌های قبلی، کار بسیار دشواری را پیش روی دارند. آنها از چهار دیدار باقی مانده نیاز به حداقل 10 امتیاز برای صعود دارند و شکست برابر الجزیره پایان احتمالی کار آنها در آسیا خواهد بود. استقلالی‌ها برای پیروزی در این دیدار حساب ویژه‌ای روی هوادارانشان باز کرده‌اند و اگر آنها در ورزشگاه حاضر شوند می‌توان انتظار داشت با یاری آنها سه امتیاز این دیدار نصیب آنها شود.

وضعیت امیرحسین صادقی، سیاوش اکبرپور، آندرانیک تیموریان و آرش برهانی برای این دیدار در هاله‌ای از ابهام است و شاید در خوش بینانه‌ترین حالت دو نفر از این بازیکنان به بازی روز سه شنبه برسند. مصاف‌های استقلا و الجزیره همواره به سود تیم اماراتی به پایان رسیده و این تیم به نوعی گربه سیاه استقلال در لیگ قهرمانان آسیا است. آنها یکبار در سال 2009 همرگوه استقلال بودند و در بازی رفت دو تیم در تهران به تساوی یک بر یک رضایت دادند و در بازی برگشت کار با تساوی دو بر دو به پایان رسید. اما در سال 2010 آنها در تهران با حساب یک بر یک استقلال را متوقف کردند و در بازی برگشت با حساب دو بر یک استقلال را شکست دادند و در نهایت با کسب 4 امتیاز در این گروه حذف شدند.

الجزیره یک بار دیگر هم با استقلال هم گروه بوده است. آنها در سال 2012 هم با استقلال هم گروه بودند و در تهران با حساب دو بر یک استقلال را بردند و در بازی برگشت هم با تساوی یک بر یک برابر استقلال به عنوان سرگروه راهی مرحله بعدی شدند.

الجزیره‌ای ها در حال حاضر در لیگ امارات با 36 امتیاز در رده سوم جدول امارات قرار دارد و از شانس کمی برای قهرمانی برخوردارند اما با وضعیت مناسبی که در جدول دارند می‌توان انتظار حضور مجدد آنها در لیگ قهرمانان سال اینده را داشت.

الجزیره در حال حاضر با 6 امتیاز صدرنشین گروه A لیگ قهرمانان است و استقلالی‌ها اگر می‌خواهند برای صعود شانسی داشته باشند و همچنان سرنوشت در دست خودشان باشد، محکوم به کسب امتیاز در این دیدار هستند.

دیدار دو تیم ساعت 19:30 در ورزشگاه ازادی برگزار می‌شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها