کد خبر: ۲۱۱۹۹۸
زمان انتشار: ۲۰:۴۵     ۲۵ اسفند ۱۳۹۲
تمرين تيم فوتبال استقلال در غياب سياوش اکبرپور و با حضور اميرحسين صادقي برگزار شد.
تمرين تيم فوتبال استقلال عصر امروز از ساعت 16 و 30 دقيقه در زمين شماره 2 ورزشگاه آزادي برگزار شد.

به نقل از فارس، اين تمرين در حالي انجام شد که سياوش اکبرپور غايب بود و حنيف عمران‌زاده و مهدي رحمتي با 40 دقيقه تأخير به ورزشگاه رسيدند. عمران‌زاده مدعي بود که در اتوبان نيايش تصادف شديدي صورت گرفته و به همين دليل اين دو نفر با تأخير به محل تمرين رسيدند.

* قبل از آغاز تمرين دو رأس گوسفند به مجموعه ورزشي آزادي آورده شده بود که اميرحسين صادقي وقتي از رختکن خارج شد، گفت: اين گوسفندهايي که مي‌بينيد من آوردم. بازيکن با تعصب يعني من. ببينيد که من خواستم اين گوسفندها اينجا قرباني شود.

* سرمربي تيم استقلال وقتي ديد قرار است گوسفند قرباني شود از بازيکنان تيمش خواست دور آن جمع شده و با يک صلوات اين کار انجام شود. نکته جالب اينجا بود که ساموئل هافبک استقلال تنها شخصي بود که به قرباني گوسفند اعتنايي نداشت و از دور با تعجب اين صحنه را نگاه مي‌کرد. از سوي ديگر کبه مهاجم سيه‌چرده استقلال نيز مدعي بود چرا بايد اين کار انجام شود. او که از اين کار تعجب کرده بود گفت بايد در زمين حرف‌مان را بزنيم که مهاجم شماره 9 استقلال با خنده به کبه گفت اين گوسفند را براي مهاجمان قرباني کردند.

* اميرحسين صادقي امروز با ماسک مخصوص به محل تمرين آمد و در حالي که بيني خود را بسته بود با اين وسيله تمرين کرد. وي به محض حضور در زمين به سمت کادر فني استقلال رفت و شرايطش را براي آنها توضيح داد.

* مهرداد اولادي ديگر بازيکني بود که در جمع بازيکنان صحبت مي‌کرد. وي مي‌گفت از بس بازي نکرديم مصاحبه کردن هم يادمان رفته است و به جاي کلمه چهارشنبه سوري در مصاحبه‌ام گفتم سيزده‌ به در.

* هاشم بيک‌زاده نيز از فرصت استفاده کرده بود و با فرزند پژمان نوري شوخي مي‌کرد. او در حاشيه تمرين امروز به فرزند نوري پنالتي مي زد.

* دکتر نوروزي نيز در تمرين امروز آبي‌پوشان حضور داشت و براي دقايقي با بازيکنان اين تيم صحبت کرد. وي پس از حدود 40 دقيقه محل تمرين را ترک کرد.

* در بخش اول تمرين بازيکنان زير نظر حاج قاسم به گرم کردن بدن‌هاي خود پرداخته و سپس در گروه‌هاي چند نفره بازي آقا وسط را انجام دادند. بخش ديگر تمرين امروز به فوتبال تحت فشار در قالب 3 تيم اختصاص داشت که بازيکنان آن را زير نظر کادر فني پشت سر گذاشتند. در اين بخش قلعه‌نويي توصيه‌هاي لازم را به بازيکنان گوشزد مي‌کرد.

* بعد از گذشت يک ساعت از تمرين آندرانيک تيموريان خود را به محل تمرين رساند و با بازيکنان و کادر فني استقلال خوش و بش کرد. اين بازيکن به اين دليل در تمرينات يکي دو روز گذشته شرکت کرده که به هم‌تيمي‌هايش روحيه بدهد.

* منصور پورحيدري، شاهرخ بياني و سيروس دين‌محمدي در تمرينات امروز آبي‌پوشان حاضر بودند.

اعضاي تيم فوتبال استقلال فردا ساعت 13 و 30 دقيقه براي بازي با الجزيره به اردو خواهند رفت.

ديدار تيم‌هاي استقلال و الجزيره امارات روز سه‌شنبه از ساعت19:30 در ورزشگاه آزادي برگزار خواهد شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها