کد خبر: ۲۱۱۷۳۹
زمان انتشار: ۲۱:۱۳     ۲۴ اسفند ۱۳۹۲
پيام صادقيان حالا فقط به 2چيز فکر مي کند. ابتدا مي خواهد با پرسپوليس قهرمان شود و بعد مي خواهد يکي از مسافران برزيل باشد.
پيام صادقيان بازيکن جوان پرسپوليس که سال بعد قطعاً اتفاقات جالبي برايش مي افتد در مورد شرايط خودش و پرسپوليس مي گويد: اردوي قائمشهر اردوي خوبي از نظر بدني براي ما بود و خدا راشکر از نظر روحي هم به ما کمک کرد.

من بايد بگويم که پرسپوليس براي قهرماني مي جنگد و کاري هم به بقيه تيمها نداريم. ما براي يک هدف دور هم جمع شديم و آن هم قهرماني در ليگ برتر است و تا آخرين لحظه مي جنگيم تا به هدفمان برسيم و هوادارانمان را که در سرما و گرما مارا حمايت کردند شاد کنيم. ما 3هفته تا پايان ليگ فاصله داريم و در اين 3هفته تيمي قهرمان مي شود که فکر برنده و قلب برنده داشته باشد. ما براي بردن تلاش مي کنيم و من خودم به شخصه ياد گرفته ام که موفقيت از آن کساني است که براي آن تلاش مي کنند.

بازيکن ملي پوش پرسپوليس در ادامه مي گويد: اينکه مسافر برزيل شوم يا نه پيش از هرچيز دست خداست اما من به خدا ايمان دارم و مي دانم که مرا دوست دارد. اما بعد از آن با تمام وجود تلاش مي کنم و سعي مي کنم اين روند خوبي که در پيش گرفتم را ادامه دهم تا بتوانم نظر مثبت آقاي کي روش را که يک مربي بزرگ و بين المللي است را جلب کنم. من اعتقاد دارم کي روش برگ برنده ما در برزيل است و من هم تا آخرين لحظه تلاش مي کنم تا بتوانم با تيم ملي کشورم به جام جهاني بروم.

صادقيان همچنين در مورد پيشنهاداتي که از ايتاليا دارد مي گويد:بله اين پيشنهادات وجود دارد و از طريق يکي از دوستانم به من رسيده است. من بايد بگويم که از قطر و حتي يک تيم خوب ترکيه اي هم پيشنهاد دارم اما دليلي ندارم که بخواهم در اين مقطع در مورد اين مسائل صحبت کنم چون من اولاً اهل بازار گرمي نيستم و دوماً الان فقط به قهرماني با پرسپوليس فکر مي‌کنم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها