کد خبر: ۲۱۱۷۳۸
زمان انتشار: ۲۱:۱۳     ۲۴ اسفند ۱۳۹۲
مدافع تيم فوتبال پرسپوليس گفت: اگر آقايان نمي‌خواهند مشکل پرسپوليسي‌ها را درست کنند، بگويند تا تکليف‌مان را روشن کنيم.
مهرداد پولادي ابتدا در خصوص اردوي مازندران اظهار داشت: اردوي خوبي را با نظر کادر فني در مازندران دنبال کرديم و از همه چيز مهم‌تر اين بود که در چمن مصنوعي که بايد مقابل داماش در اين زمين بازي کنيم به ميدان رفتيم.

به گزارش فارس، وي افزود: ما بازي بسيار حساسي با داماش داريم و شايد براي ما حکم مرگ و زندگي داشته باشد به همين دليل اردوي مازندران مي‌تواند براي موفقيت در بازي‌هاي ليگ برتر به ما کمک بزرگي بکند که اين اتفاق خواهد افتاد. ما دو بازي خوب انجام داديم اما مهم‌تر از برد و باخت اين بود که براي بازي با داماش صددرصد آماده شويم.

مدافع تيم ملي درباره مشکلات مالي بازيکنان نيز گفت: شما بگوييد ديگر بايد چه حرفي بزنيم. چرا يک فکر حسابي براي اين باشگاه نمي‌کنند. وزارت ورزش و هيأت مديره چه کاري انجام مي‌دهند؟ من خودم شخصا يک ريال در فصل جاري از اين باشگاه نگرفته‌ام چون مصدوم بودم. مگر هيچ بازيکني در اين دنياي فوتبال مصدوم نمي‌شود آيا بايد اينطور با آنها برخورد کرد.

وي افزود: آقايان با اين اوضاع نمي شود تمرين و بازي کرد، همين الان هم اين را مي‌گويم اگر نتايج پرسپوليس ضعيف باشد تمام جوابش را بايد وزارت ورزش و هيأت مديره به مردم بدهد. چون اينطوري که نمي‌شود فوتبال بازي کرد. شما به يک کارگر زحمت‌کش 6 ماه حقوق ندهيد آيا سر کار مي‌رود؟ ما با همين وضعيت اردو رفتيم و همه چيز را به جان خريده‌ايم. اگر آقايان نمي‌خواهند کار را درست کنند بگويند ما هم بريم سر کار ديگري و تکليف کار خودمان را بدانيم. اين چه وضع برخورد با بازيکنان است. به خدا تا به امروز هم بدون هيچ منتي اين بچه‌ها به عشق پرسپوليس و هواداران بازي کردند و اگر ما نخواهيم جلوي مشکلات را بگيريم کار از کار مي‌گذرد و خودشان بايد جوابگو باشند. مگر مي شود فکر و ذکر بازيکنان گفت‌وگو با طلبکاران و جوابگويي درباره چک‌هاي پرداخت شده باشد من نمي‌دانم وزارت ورزش اصلا قبول دارد که اين تيم مال آنها هست يا خير اما من باز هم تکرار مي‌کنم اگر خدايي ناکرده مشکلي پيش آمد و فکر حسابي نکنند، وزارت ورزش و هيأت مديره با هواداران طرف هستند، چون خود هواداران مي‌دانند که ما چه مشکلاتي داريم. موقعي که حرف از فوتباليست مي شود دم از ميليون و ميليارد مي‌زنند اما موقعي که ما حرف‌مان را مي‌زنيم مي گويند مي‌خواهيم مظلوم‌نمايي کنيم اما به نظرم زشت است واقعا پرسپوليس در اين شرايط باشد و هرکس که در اين راه کوتاهي مي‌کند خودش انتهاي فصل مي‌داند با هواداران.

پولادي در پايان در پاسخ سوالي که آيا احتمال دارد پرسپوليسي‌ها در سه بازي آينده به ميدان نروند گفت: نمي‌دانم اما بايد براي اين مشکلات فکر حسابي شود. بازيکنان خانواده، بچه و زندگي دارند و مثل همه دوست دارند عيد را با خيال راحت سپري کنند. دوست ندارند تا هرکسي که بازيکنان به آنها قول داده‌اند هرچي دهانشان بيرون بيايد در قالب طلبکار به ما بگويند. بالاخره بچه‌ها هم آبرو دارند. من اميدوارم فکري به حال اين تيم شود چون تا به امروز هم خدا مي‌داند اگر هواداران و عشق به پيراهن قرمّز نبود معلوم نبود چه اتفاقي براي اين تيم مي‌افتد. هيچ منتي روي هواداران نداريم اما آنها هم درد و مشکلات‌مان را بدانند. خود من حتي از پارسال طلبکارم، هيچ کس جوابم را نمي‌دهد، چه برسد به امسال.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها