کد خبر: ۲۱۱۷۳۶
زمان انتشار: ۲۱:۱۲     ۲۴ اسفند ۱۳۹۲
مهاجم 28 ساله سرخپوشان منچستر از مهاجمان حريف سنتي اين تيم تمجيد کرد.
تيم فوتبال منچستريونايتد فردا (يک‌شنبه) در هفته سي‌ام ليگ برتر انگليس در ورزشگاه 75 هزار نفري اولدترافورد پذيراي ليورپول است. شياطين سرخ در حالي پذيراي بندرنشينان هستند که در حال حاضر با رقيب سنتي خود 11 امتياز اختلاف داشته و در جايگاه ششم جدول قرار دارند.

وين روني، مهاجم ملي‌پوش منچستريونايتد در گفت‌و‌گو با سايت رسمي اين باشگاه با تمجيد از همتاي ليورپولي‌اش گفت: به نظر من سوارز به همراه ليونل مسي و کريستيانو رونالدو يکي از بهترين بازيکنان حال حاضر جهان است. او تا به اينجاي فصل خيلي خوب کار کرده است و به همراه استوريج فوق‌العاده بوده‌اند. براي بازي فرداهم بايد تمام تلاش خود را جهت متوقف کردن آنها به کار بگيريم.

شاگردان ديويد مويس در فصل جاري 46 گل به ثمر رسانده‌اند ولي در مقابل ليورپول با 73 گل‌زده در رقابت‌هاي ليگ برتر انگليس نشان داده که با داشتن بازيکناني همچون دنيل استوريج و لوئيز سوارز خط حمله‌اي خطرناک دارد. سوارز در اين فصل به تنهايي 24 گل براي ليورپولي‌ها به ثمر رسانده است.

وي افزود: به نظرم لوئيز و دنيل هر 2 بازيکنان شگفت‌انگيزي هستند و واقعاً خيلي خوب است که استوريج را مي‌بينيم که اينقدر خوب بازي مي‌کند چون او هرگز شانس اين را نداشته که اينچنين در باشگاه‌هاي قبلي‌اش خود را نشان دهد. برندان راجرز اين شانس را به دنيل داده و او هم با 2 دست محکم به اين شانس چسبيده است. در اوج بودن استوريج در نهايت به سود تيم ملي انگليس هم خواهد بود.

روبين فن‌پرسي فصل گذشته با 26 گلي که براي سرخپوشان منچستر به ثمر رساند کمک شاياني در قهرماني اين تيم داشت ولي او و روني در اين فصل هر کدام تنها 11 گل به ثمر رسانده‌اند. البته اين 2 مهاجم در طول فصل جاري دچار مصدوميت‌هايي هم شده‌اند ولي در حال حاضر هر 2 بازيکن آماده جدال سنتي منچستريونايتد و ليورپول هستند.

مهاجم 28 ساله شياطين سرخ تصريح کرد: ما مي‌توانيم بهتر عمل کنيم و اگر در حال حاضر در صدر جدول نيستيم مي‌توانيم با نيم‌نگاهي به آن خودمان را بالا بکشيم. ما مي‌توانيم گل‌هاي بيشتري به ثمر برسانيم و مي‌دانيم که مي‌توانيم اين کار را انجام دهيم. براي تحقق اين هدف هم سخت تلاش مي‌کنيم، ما مي‌خواهيم به کارمان ادامه دهيم و اميدوار باشيم که در پايان فصل به اهداف‌مان برسيم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها