کد خبر: ۲۱۱۷۳۱
زمان انتشار: ۲۱:۰۷     ۲۴ اسفند ۱۳۹۲
مديرعامل باشگاه مس کرمان گفت: يک کارگر مي‌گرفتيم از جونيور برزيلي براي ما بيشتر کارايي داشت.
اکبر ايرانمنش در مورد فسخ قرارداد جونيور بازيکن برزيلي با باشگاه مس گفت: از روز اول هم با جذب اين بازيکن موافق نبودم اما به اصرار کادر فني وقت باشگاه اين بازيکن را گرفتيم ولي اين برزيلي به اندازه يک کارگر افغاني کارايي نداشت. جونيور وقتي در ميدان حضور پيدا مي‌کرد مثل آدم‌هاي فضايي بود که همه چيز برايش عجيب و غريب بود.

به نقل از فارس، وي در مورد مبلغ قرارداد اين بازيکن گفت: اين بازيکن 40 هزار دلار از باشگاه پول گرفت که 33 هزار دلارش را مدير برنامه‌اش از او گرفته است ضمن اينکه مدير برنامه اين بازيکن 30 هزار دلار هم از خود جونيور گرفت و در نهايت اين بازيکن مي‌گفت هيچ پولي ندارد و به دليل دغدغه‌اش براي خانواده است که تمرکز ندارد.

مديرعامل باشگاه مس تصريح کرد: 33 هزار دلار از 40 هزار دلاري که باشگاه به او داده بود، را مديران برنامه از او گرفتند و به اسم اينکه مي‌خواهند براي خانواده‌اش پول بفرستند، آن پول را به يک مديربرنامه ترکيه‌اي دادند و گفتند اين حق ترانسفر شما است.30 هزار دلار هم از اين بازيکن اين افراد گرفتند. اما جالب است بعد از فسخ قرارداد جونيور با باشگاه مس اين بازيکن مي‌گفت حتي پول بليت براي بازگشت به کشورش را هم ندارد و ما کمکش کرديم هم به او پولي قرض داديم و هم بليت بازگشت برايش گرفتيم البته از مديربرنامه اين بازيکن به فيفا شکايت خواهيم کرد و حق و حقوق باشگاه را کاملا مي‌گيريم.

ايرانمنش افزود: اين مديربرنامه حتي ديگر جواب اين بازيکن را نمي‌داد و اين بازيکن در کرمان گريه مي‌کرد و مي‌گفت حداقل من را به کشورم برگردانيد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها