کد خبر: ۲۱۱۶۰۴
زمان انتشار: ۱۲:۰۳     ۲۴ اسفند ۱۳۹۲
مدیرعامل ذوب آهن مذاکرات خود را برای نهایی کردن قرارداد دو بازیکن پرسپولیس آغاز کرده است.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از روزنامه نود، سعيد آذري با ارسال نامه‌اي مکتوب به علي پروين خواهان مذاکره در خصوص وضعيت محمدرضا خانزاده، ميلاد غريبي و محسن مسلمان شد.

 

بعد از پايان نيم‌فصل اول محسن مسلمان به عنوان بازيکن قرضي و در قبال مبادله با خانزاده و غريبي راهي پرسپوليس شد. قرار بود او مبلغ قراردادش را از ذوب‌آهني‌ها و خانزاده و غريبي پولشان را از پرسپوليس دريافت کنند اما تاکنون هر دو بازيکن نتوانستند حتي ريالي هم از مسئولين پرسپوليس دريافت کنند تا از اين بابت حسابي شاکي و ناراحت باشند.

 

هر دو نفر طي جلسه‌اي که با مديرعامل ذوب‌آهن داشتند از شرايط‌شان در اين تيم ابراز رضايت کرده و گفتند در صورت توافق حاضرند در اين تيم ماندگار و به کارشان ادامه بدهند.

 

حالا در اين چند روز که ياران فيروز کريمي براي برگزاري اردويي چند روزه به پرديس کرج آمدند فرصت خوبي براي سعيد آذري بود تا مذاکراتش را در خصوص اين چند بازيکن با علي پروين ادامه دهد.

 

آذري عنوان کرده در صورت تمايل باشگاه پرسپولیس حاضر است محسن مسلمان را براي هميشه به سرخپوشان بدهد به شرايطي که رضايت‌نامه دائمي محمدرضا خانزاده و ميلاد غريبي را براي ذو‌ب‌آهن صادر کنند.

 

آذري از عملکرد اين دو بازيکن به حدي راضي است که گفته پرسپوليسي‌ها تاکنون نتوانستند پول خانزاده و غريبي را بدهند در صورتي که رضايت‌نامه آنها را به ما بدهيد حتي کل مبلغ پرداختي باشگاه پرسپوليس را به اين دو نفر پرداخت مي‌کنيم و در مقابل پرسپوليس هم رقم قرارداد مسلمان را به اين بازيکن پرداخت کند.

 

البته پروين تاکنون هيچ جوابي به درخواست آذري نداده و معتقد است بايد تکليف سرمربي پرسپوليس مشخص شود آن وقت نظرمان را در خصوص اين تبادل بازيکن اعلام کنيم. اما با عجله‌اي که سعيد آذري دارد شايد تکليف هر سه نفر زودتر از معرفي سرمربي جديد پرسپوليس مشخص شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها