کد خبر: ۲۱۱۶۰۲
زمان انتشار: ۱۲:۰۱     ۲۴ اسفند ۱۳۹۲
شعار علیه علی پروین در بازی دیروز پرسپولیس در مقابل تشویق های بی امان علی دایی سوالات زیادی را در اذهان ایجاد کرد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از آی اسپورت، در حالی که علی دایی سرمربی پرسپولیس با استقبالی فوق العاده از طرف هواداران نساجی مواجه شده بود، علی پروین مدیرعامل این باشگاه مورد لطف (فحاشی) قرمزدوست های شهر قائمشهر قرار گرفت؛ آنهایی که برای تشویق سکوهای ورزشگاه شهیدوطنی را اشغال کرده بودند.

 

اینکه علی دایی و علی پروین در دو جبهه مقابل هم قرار گرفته باشند چیز تازه ای نیست، اتفاق عجیب آنجاست که این رویارویی تا این حد علنی باشد. در حال حاضر و پس از یک رویارویی شدید در وزارت ورزش، پروین و دایی همدیگر را تحمل می‌‌ کنند تا سال به پایان برسد، اما مشخص نیست که این جنگ سرد تا کی طول بکشد و این دو تا کی مقابل هم سکوت کنند.

 

چیزی که مشخص است پروین و دایی فعلا روی اعصاب هم هستند و هر یک معادلات خود را پیش می‌‌ برند در یک طرف بحث ها درباره جلسات سری و ایجاد ائتلاف جدید با بازیکنان قدیمی است و در جای دیگر بحث جدی برمی گردد به پیدا کردن چند سرمایه گذار برای خرید پرسپولیس.

 

اینکه تماشاچی ها شاکی از این اختلافات طرف یک نفر را بگیرند و به دیگری حمله کنند چندان غیرمنتظره نیست. به هر حال طبیعی است که این اتفاق ها رخ بدهد. شما چه فکر می‌‌ کنید؟

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها