کد خبر: ۲۱۱۵۸۲
زمان انتشار: ۱۱:۱۳     ۲۴ اسفند ۱۳۹۲
مشکلات مالی پرسپولیس کار پروین را برای نگه داشتن این 6 ستاره پرسپولیس در پایان فصل سخت کرده است.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از روزنامه نود، در ابتداي فصل رويانيان با شل كردن سر كيسه اقدام به جذب ستاره‌هاي تيم‌هاي مختلف كرد و توانست تيم خوبي را براي ليگ امسال ساخته و پرداخته كند.

 

پيام صادقيان، محمدرضا خلعتبري، محسن مسلمان، ميثم حسيني، قاسم دهنوي، اميد عاليشاه، فرزاد حاتمي، كفشگري و حقيقي بازيكناني هستند كه با تلاش مديرعامل سابق پرسپوليس توانستند پيراهن اين تيم بزرگ را بر تن كنند.

 

همچنين رويانيان اقدام به تمديد قرارداد بازيكن‌هاي بزرگ تيم كرد و سيدجلال حسيني، محسن بنگر، حسين ماهيني، عليرضا نورمحمدي، نيلسون و ... توانستند با رقم‌هاي بالا قراردادشان را براي يك فصل ديگر تمديد كنند.

 

اما به مرور زمان نه تنها باشگاه پرسپوليس نتوانست به تعهدات مالي خود عمل كند بلكه رويانيان از سمتش استعفا داد تا بيش از اين مقابل بازيكنان پرسپوليس شرمنده نباشد.

 

سپس با نظر هيات‌مديره علي پروين به عنوان مديرعامل و مرد همه‌كاره انتخاب شد تا در اين برهه سخت او به امور پرسپوليس رسيدگي كند. ليكن حتي سلطان هم نتوانست مشكل مالي و بدهكاري‌هاي باشگاه را حل كند تا بازيكنان مذاكره پنهاني با تيم‌هاي خواهانشان را آغاز كنند.

 

حتي تعدادي از تيم‌هاي قطري و اروپايي با بعضي از بازيكنان پرسپوليس به توافقات خوبي رسيدند و جالب اينكه مسئولين حال حاضر تيم به خصوص علي پروين براي اينكه مشكلات باشگاه حل شود راضي‌اند با فروش اين مهره‌ها تا حدودي مشكلات را حل كنند.

 

با خبر شديم پيام صادقيان به شدت مورد توجه تعدادي از تيم‌هاي اروپايي قرار گرفته و اگر اتفاق خاصي نيفتد پرسپوليس بعد از سال‌ها مي‌‌تواند يك بازيكن ديگر به اروپا ترانسفر كند. اما بازيكناني كه از ليگ كشورهاي خارجي پيشنهاد دريافت كردند. به شرح ذيل هستند.

 

* اولويت حقيقي با آلمان است

رضا حقيقي يكي از بازيكناني است كه به شدت مورد توجه يك تيم آلماني و قطري قرار گرفته. قرار بود اين بازيكن قبل از بازي‌هاي جام‌جهاني با اين تيم قطري قرارداد ببندد اما پيشنهاد يك تيم ليگ برتري آلمان باعث شده تا او فعلا براي رفتن به ليگ قطر تأمل كند.

 

البته از آن‌جا كه او براي حضور در اين تيم آلماني بايد نصف قراردادش را به عنوان ماليات پرداخت كند و قطري‌ها در قبال يك سال قرارداد بالاتر از دو ميليون دلار پرداخت مي‌‌كنند، حقيقي فعلا دست نگه داشته است.

 

اين بازيكن بدش نمي‌‌آيد براي يك فصل هم كه شده به آلمان برود و بعد از آن در اواخر فوتبالش راهي ليگ قطر شود. با اين حال رقم بالاي پيشنهاد اين كشور عربي باعث شده حقيقي بر سر دو راهي بزرگي قرار بگيرد و نداند چه كند.

 

* پرسپوليسي‌هاي قطري

به نظر مي‌‌رسد كار 3 بازيكن پرسپوليس را با ليگ قطر بايد تمام شده بدانيم. محمدرضا خلعتبري، سيدجلال حسيني و محمد نوري‌ بازيكناني هستند كه مذاكره با تيم‌هاي قطري را آغاز كردند و مدت ها پيش خلعتبري و سيدجلال حسيني قراردادهاي داخلي خودشان را با اين تيم‌ها به امضا رساندند.

 

* حاتمي در ليگ دسته يك پرتغال

فرزاد حاتمي هم يكي از بازيكناني است كه به احتمال زياد از پرسپوليس جدا و براي ادامه فوتبال راهي يك تيم دسته اول پرتغال خواهد شد. اين مهاجم حتي در ابتداي فصل هم از ليگ دسته يك اين كشور پيشنهاد خوبي را دريافت كرده بود كه ترجيح داد به خاطر دعوت به تيم‌ملي راهي پرسپوليس شود. با اين حال نيمكت‌نشيني‌‌هاي مداوم حاتمي باعث شد مدير برنامه‌هاي او پيشنهاد پرتغالي‌ها را بررسي كند.

 

آن‌طور كه حاتمي در جمع دوستان گفته او چندان از حضورش در پرسپوليس راضي نيست و اگر در همان ابتداي فصل به پرتغال مي‌‌رفت شايد الان به تيم‌ملي دعوت مي‌‌شد اما اين اتفاق نيفتاد و حال مهاجم با تجربه سرخ‌ها به فكر حضور در ليگ پرتغال بيفتد.

 

* صادقيان پرمشتري‌ترين بازيكن

اما پيام صادقيان پرمشتري‌ترين بازيكن پرسپوليس به شمار مي‌‌رود. بازيكن جوان سرخ‌ها به قدري در اين فصل خوش درخشيد كه نگاه اكثر تيم‌هاي خارجي را معطوف خودش كرد. جدي‌ترين پيشنهاد پيام از يك تيم ليگ آلماني است.

 

به غير از آلمان او از دو تيم ايتاليايي و تركيه‌اي پيشنهاد خوبي دريافت كرده و همين قضيه باعث شده تا جدايي صادقيان و حضور او در ليگ اروپا را قطعي و صددرصد بدانيم. تكنيك و سن كم اين هافبك باعث شده تا خواهانش زياد شوند.

 

از آنجا كه پيشنهاد مالي اين سه تيم رقمي قابل توجه است پرسپوليسي‌ها بدشان نمي‌‌آيد از طريق ترانسفر صادقيان مشكل مالي باشگاه را حل كنند. جالب اينكه اولويت اين بازيكن جوان تيم ايتاليايي است و او بدش نمي‌‌آيد در اين ليگ به فوتبالش ادامه بدهد.

 

صادقيان از يك تيم قطري هم پيشنهاد خوبي دريافت كرده اما او نمي‌‌خواهد به اين زودي فوتبالش را در ليگ قطر هدر بدهد.

 

به نظر مي‌‌رسد اگر ترانسفر اين چند بازيكن به ليگ‌هاي خارجي انجام شود فقط از قرارداد صادقيان و نوري مبلغي به باشگاه پرسپوليس برسد. چرا كه با جدايي دو بازيكن بقيه نفرات آزاد هستند و پول قراردادهايشان به جيب خودشان مي‌‌رود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها