کد خبر: ۲۱۱۵۳۲
زمان انتشار: ۰۹:۳۶     ۲۴ اسفند ۱۳۹۲
استقبال و ازدحام جمعيت در محوطه هتل نويد نه تنها غافلگير کننده بود بلکه اين موضوع باعث حيرت اکثر بازيکنان پرسپوليس شده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از نود، استقبال و ازدحام جمعيت در محوطه هتل نويد نه تنها غافلگير کننده بود بلکه اين موضوع باعث حيرت اکثر بازيکنان پرسپوليس شده است.

طي مدتي که کاروان پرسپوليس به ساري رسيده طرفداران اين تيم از توابع مختلف مازندران به پيشواز تيم محبوبشان رفتند تا سرخپوشان به هيچ‌وجه در آنجا احساس تنهايي و غربت نکنند.

اما به جز طرفداران مشتاق عده‌اي از هواداران دو آتشه و متعصب که اصلا از نتايج اين فصل پرسپوليس راضي نيستند براي بعضي از بازيکنان و کادر فني دردسرساز شدند. يکي از همين طرفداران صبح ديروز در محل تمرين حضور يافت و براي لحظاتي با علي دايي به درگيري لفظي پرداخت.

جريان از اين قرار بود که بعد از پايان تمرين صبح ديروز وقتي علي دايي قصد داشت سوار اتومبيل پورشه‌اش شود يکي از طرفداران با داد و فرياد باعث ناراحتي علي دايي شد. سرمربي پرسپوليس که حسابي با ديدن اين صحنه شوکه شده بود ناگهان از کوره در رفت و با اين شخص به جنگ لفظي پرداخت. فرد شاکي که با جواب‌هاي تند دايي عصبي‌تر شده بود ناگهان به سمت پورشه دايي رفت و با ضربه‌اي به در اتومبيل باعث به وجود آمدن خسارت شد. هر چند سرمربي پرسپوليس قصد داشت جواب بي‌احترامي اين شخص را بدهد اما با پا در مياني اطرافيان سوار اتومبيل شد و صحنه را ترک کرد.

البته بيش از اين نيز پورشه علي دايي بارها مورد هجوم قرار گرفته بود و تا به حال يکي دو بار دچار خسارت شده بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها