کد خبر: ۲۱۱۲۸۹
زمان انتشار: ۱۱:۱۲     ۲۲ اسفند ۱۳۹۲
کاپيتان تيم داماش گفت: «در اين فوتبال به هر چيزي مي‌توان شک کرد و هر اتفاقي هم که بخواهيد مي‌افتد.»

به گزارش پايگاه 598 به نقل از روزنامه نود، در حالي که داماش تمريناتش را به طور منظم در رشت انجام مي‌دهد هيچ خبري از پول نيست و کسي نمي‌داند آخر و عاقبت تيم چه خواهد شد.

 

جالب اينجاست بازيکنان و کادر فني بدون مشکل کارشان را انجام مي‌دهند ولي تا دلتان بخواهد بيرون از تيم مسئولان با هم اختلاف دارند و عليه يکديگر مصاحبه مي‌کنند. در اين رابطه گفتگوي با محمدرضا مهدوي را بخوانيد:

 

* اوضاع تيم چطور است؟

- خبر خاصي نيست و بدون اين که يک ريال پول بگيريم تمرين مي‌کنيم تا سه بازي را به پايان برسانيم.

 

* استاندار مي‌خواهد به داماش کمک کند؟

- استاندار مگر چقدر مي‌تواند کمک کند؟ نهايتا 100 يا 200 ميليون تومان! آخر اين تيم با اين پول‌ها درست نمي‌شود. در ضمن قبلا هم قول داده بودند يک ميليارد کمک کنند ولي مثل آب خوردن فراموش شد.

 

* ظاهرا 50 ميليون هم از فدراسيون کمک شده؟

- زياد از اين پول خبر ندارم و فقط شنيدم 50 ميليون از درآمد داماش در ليگ به تيم کمک شده که 10 ميليون آن را بين بازيکنان تقسيم کردند.

 

* هيات فوتبال هم کمک کرده؟

- خيلي‌وقت پيش مقدار ناچيزي کمک کردند که بين نفرات تقسيم شد.

 

* بد نيست اينجوري به تيم کمک مي‌کنند و شماها پول مي‌گيريد؟

- من فکر مي‌کنم تيم ما شبيه موسسه خيريه شده و هر کس دلش بسوزد مقداري کمک مي‌کند به نظرم موسسه داماش را هم بايد به موسسه‌ها اضافه کنند چون فقط هر کسي دلش مي‌سوزد به ما کمک مي‌کند!

 

* استعفاي عابديني به کجا رسيد؟

- من امروز با آقاي زارعي مديرمالي باشگاه که صحبت مي‌کردم مي‌گفت قرار است عابديني چند روز ديگر برگردد و کارش را ادامه دهد.

 

* چرا اين همه استعفا مي‌دهد؟

- من نمي‌دانم چرا اين کار را مي‌کند! فکر کنم مي‌خواهد يک تلنگري به مسئولان بزند تا به داد تيم برسند که فايده‌اي هم ندارد.

 

* اين کارها درست است؟

- درست يا غلطش را نمي‌دانم ولي اين را مي‌دانم که وظيفه استاندار، رئيس هيات فوتبال، شهرداري، اداره کل ورزش و جوانان استان و سايرين نيست که بخواهند مشکلات کلي داماش را حل کنند. آنها فقط مي‌توانند پا پيش بگذارند و مقداري از مشکلات را حل کنند.

 

* الان که همه با هم مشکل دارند و اخيرا فريدون معصومي و ساير ورزشکار‌ها نيز به آنها اضافه شده‌اند. فکر نمي‌کني اين اختلافات به ضرر تيم شود؟

- الان هر حرفي بزنم خيلي‌ها ناراحت مي‌شوند. در حال حاضر نمي‌شود واقعيت‌ها را گفت. درد تيم ما آنقدر زياد است که نياز به آرامش دارد ولي هر کسي مي‌خواهد يک مشکل اضافه کند. در کل مصاحبه عليه يکديگر اصلا منطقي نيست و آقاياني که جواب همديگر را مي‌دهند به ما بازيکنان ضربه مي‌زنند. ما داريم کار خودمان را انجام مي‌دهيم ولي آنها به جاي حل مشکلات با هم درگيرند. البته يک سري‌ها نيز افراد سياسي را ابزار قرار داده‌اند و مي‌خواهند از آنها نهايت استفاده را ببرند.

 

* بايد چه کار کرد؟

- استقلال خوزستان چه کار کرده که تيمش مشکل ندارد‍ اين تيم هم زيرمجموعه امير منصور خسروي است ولي مشکل ندارد. بيايند مثل خوزستان به فکر رفع مشکلات تيم باشند نه با هم دعوا کنند. خيلي از بازيکنان ما پول ندارند غذا بخورند و فقط شيريني و خرما مي‌خورند عده‌اي هم با همديگر دعوا دارند!

 

* تو الان اعضاي هيات مديره داماش را مي‌شناسي و اصلا مي‌داني هيات مديره چه کساني هستند؟

- من فقط آقاي کنعايي را مي‌شناسم و نمي‌دانم ساير اعضا چه کساني هستند و اصلا هيات مديره‌اي وجود دارد يا نه. البته آقاي عابديني هم يکي از اعضا است.

 

* يعني عابديني استعفايش را به يک نفر مي‌دهد؟

- به خدا اطلاعي ندارم.

 

* خبر داري داماش را به برگزاري يک بازي بدون تماشاگر محکوم کرده‌‌اند؟

- دست آقاي حسن‌زاده درد نکند که بعد از نزديک به چهار ماه تازه راي داده و ما را محروم کرده! اين راي مشکوک است و معلوم نيست چرا الان اعلام مي‌شود! آن هم براي بازي مهمي که پرسپوليس براي جام گرفتن مي‌جنگد و ما براي بقا.

 

* يعني مي‌گويي پرسپوليسي‌ها دست داشته‌اند؟!

- من نمي‌توانم گناه کسي را بشويم ولي در اين فوتبال به هر چيزي مي‌توان شک کرد و هر اتفاقي هم که بخواهيد مي‌افتد.

 

* نمي‌خواهيد قبل تعطيلات اعتراضي کنيد؟

- قطعا باشگاه بايد اعتراض کند. چون هم ذوب‌آهن پول دارد و هم فجر که مي‌توانند جلوتر از داماش باشند که کسي را ندارد!

 

* راستي تو هم ماليات بدهکاري؟

- اداره ماليات درصد قرارداد را مي‌گيرد به جاي اين که ماليات بر درآمد را بگيرد. ما الان پولي که نگرفته‌ايم بايد مالياتش را هم بدهيم اين هم مشکل ديگري است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها