کد خبر: ۲۱۱۲۷۳
زمان انتشار: ۱۰:۵۵     ۲۲ اسفند ۱۳۹۲
استاد برجسته دانشگاه الازهر:
استاد برجسته دانشگاه الازهر گفت: در سایه ولایت فقیه است که دین و دنیای کشور ایران ساخته شده و عزت جمهوری اسلامی که اکنون در دنیا مطرح است در سایه ولایت فقیه حاصل شده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، شیخ تاج‌الدین حامد الهلالی شامگاه دوشنبه در نشست نقد جریان‌های تکفیری که با حضور جمعی از روحانیان و علمای اهل تشیع و تسنن و نخبگان کردستان در مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور برگزار شد، اظهار داشت: جهان سه حزب بزرگ، متوسط و کوچک دارد که حزب بزرگ را موحدین و راکعین تشکیل می‌دهند و اعضا همگی مؤمن بوده و هیچ اندیشه تکفیری در میان آنها راه ندارد.

علامه الهلالی به ویژگی‌های انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: یکی از ویژگی‌های انقلاب اسلامی دوری جستن از نیروهای استعماری و حکومت‌های ظالم و ستمگر است، انقلابی که از آمریکا گدایی کند انقلاب اسلامی نیست.

وی گفت: هر انقلابی نیازمند به فقیهی است که انقلاب را به سوی راه پیامبر گرامی اسلام(ص) رهنمون شود و ایرانیان باید افتخار کنند که رهبران‌شان فقیهانی هستند که کشور را به سوی الگویی که توسط رسول خدا (ص) سامان یافته است رهنمون می‌شوند.
علامه الهلالی خاطرنشان کرد: در سایه ولایت فقیه است که دین و دنیای کشور ایران ساخته شده و عزت جمهوری اسلامی که اکنون در دنیا مطرح است در سایه ولایت فقیه حاصل شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها