کد خبر: ۲۱۱۲۱۱
زمان انتشار: ۲۲:۲۸     ۲۱ اسفند ۱۳۹۲
در حالي که علي دايي از مدتها قبل برنامه سفر به ارمنستان و بازي با شيراک را در دستور کار قرار داده بود اما روز گذشته مقامات پرسپوليس از لغو اين اردو خبر دادند.
در حالي که علي دايي از مدتها قبل برنامه سفر به ارمنستان و بازي با شيراک را در دستور کار قرار داده بود اما روز گذشته مقامات پرسپوليس از لغو اين اردو خبر دادند. سرخپوشان دليل اين امر را نبود بليت برگشت به دليل ازدحام مسافران در روزهاي پايان سال و نزديک عيد نوروز عنوان کردند، موضوعي که با توجه به دعوت باشگاه ارمنستاني که از هفته‌ها قبل نيز صورت گرفته بود تا حدي عجيب و غير منطقي به شمار مي‌رود.

بن بست مالياتي

با اينکه مقامات پرسپوليس مشکلات اياب و ذهاب به ارمنستان را دليل لغو اردوي اين تيم‌ مي‌دانند اما شنيده‌ها حکايت از واقعيت ديگري دارد. هفته گذشته بود که اداره ماليات طي اولتيماتومي به مسئولان پرسپوليس خواسته بودند تا اين باشگاه بدهي هاي مالياتي مربوط به کادرفني و بازيکنان سابق و فعلي خود را به اين اداره پرداخت کند و برگه تسويه حساب بگيرند. موضوعي که در دو، سه هفته گذشته بارها از سوي رسانه‌ها مورد توجه قرار گرفته بود و پيش‌بيني مي‌شد که در صورت تمرد مقامات پرسپوليس از اين موضوع سفر برون مرزي سرخپوشان با مشکل روبرو خواهد شد. در واقع پس از مراجعه علي پروين به اداره ماليات کاشف به عمل آمد که باشگاه پرسپوليس رقمي بالغ بر ۱۲ ميليارد به اداره ماليات بدهکار است. از طرفي و با توجه به اردوي ارمنستان علي پروين طي ملاقاتي حضوري با رياست اداره ماليات به دنبال رفع و رجوع اين مشکل بود تا به صورت توافقي مجوز خروج سرخپوشان براي حضور در اردوي ارمنستان را به دست آورد،‌اما در نهايت و با توجه به بدهي سنگين سرخپوشان اين امر ميسر نشد تا پرسپوليسي‌ها مجبور به لغو اردوي ارمنستان شوند.

شايدارمني‌ها بيايند

با توجه به لغو اردوي ارمنستان سرخپوشان قصد دارند طي روزهاي آينده با اعمال تغييراتي در برنامه تمريني خود را آماده حضور در سه بازي پايان ليگ کنند. اما نکته جالب اينکه سرخپوشان با توجه به سفرشان به ارمنستان از باشگاه شيراک درخواست کرده‌اند تا طبق همان برنامه قبلي براي بازي با پرسپوليس به تهران سفر کنند. البته هنوز مقامات اين باشگاه ارمني پاسخي به درخواست سرخپوشان نداده‌اند و شايد آنها نيز چندان براي سفر به ايران از آمادگي برخوردار نباشند. اما با تمام اين تفاسير پرسپوليسي ها معتقدند کماکان مراودات خود را با اين باشگاه به رغم لغو ديدار دوستانه در ارمنستان ادامه خواهند داد و قطعا در تابستان براي برگزاري اردو و البته ديداري با شيراک عازم ارمنستان مي شوند. بايد ديد با توجه به اتفاق رخ داده که حسابي برنامه‌هاي آماده‌سازي دايي را تحت الشعاع قرار داده است شهريار که طراح اصلي اين اردو به شمار مي‌رفت چه واکنشي به اين ماجرا خواهد داشت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها