کد خبر: ۲۱۱۰۰۷
زمان انتشار: ۱۰:۳۷     ۲۱ اسفند ۱۳۹۲
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: متاسفانه عدالت در دیدار با الریان قطر رعایت نشد و باید با اختلاف ۳،۴ گل این تیم را شکست می‌دادیم.

به گزارش پايگاه 598 به نقل از تسنيم، امیر قلعه‌نویی بعد از شکست یک بر صفر مقابل الریان گفت: به تیم الریان تبریک و به بازیکنانم خسته ‌نباشید می‌گویم. آنها زحمت خود را کشیدند ولی عدالت فوتبال امروز رعایت نشد.

 

سرمربی استقلال عنوان کرد: باید با اختلاف 3،4 گل برنده بازی می‌شدیم، اما شکست جزیی از فوتبال است و امروز هم روز خوب دروازه‌بان الریان بود. خیلی بد است که این همه موقعیت گل داشته باشی و نتوانی گل بزنی. ما بدشانس هم بودیم.

 

وی با گلایه از نوع بازی الریان عنوان کرد: فوتبال آسیا با این نوع بازی پیشرفت نخواهد کرد. بازیکنان الریان بارها در طول بازی خودشان را به زمین انداختند و وقت‌کشی کردند اگر قرار است پیروز شویم باید با سرعت دادن به بازی و تاکتیک به سه امتیاز برسیم اما به هر حال به الریان تبریک می‌گویم.

 

قلعه‌نویی در پاسخ به این سوال که چرا استقلال تیم ایده‌آل فصل گذشته نیست، گفت: من هم با شما موافق هستم. خیلی از بازیکنان ما در شرایط ایده‌آل خودشان نیستند و تلاش می‌کنیم در بازی‌های آینده بهتر ظاهر شویم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها