کد خبر: ۲۱۰۸۸۶
زمان انتشار: ۲۳:۲۰     ۲۰ اسفند ۱۳۹۲

مهرزاد خليليان در خصوص اظهارات جنجالي مسئولان باشگاه الهلال که واکنش‌هاي زيادي را به همراه داشت، عنوان کرد: بعد از اينکه اين صحبت‌ها انعکاس پيدا کرد با نماينده باشگاه الهلال که در اصفهان حضور دارد صحبت کردم و وي اعلام کرد غير ممکن است مسئولان باشگاه الهلال چنين صحبت‌هايي را انجام دهند.

به نقل از تسنيم، وي افزود: نماينده باشگاه الهلال معذرت خواهي کرد و دقيقاً همين جمله را به من گفت که: «مگر مدير باشگاه ما ديوانه است که چنين حرفي بزند؟». ما صحبت‌هاي نماينده باشگاه الهلال را قبول کرديم و او حتي از ميزباني ما تشکر کرد و گفت در بازي برگشت ميزباني خوب را جبران خواهند کرد.

مديرعامل باشگاه سپاهان در پاسخ به اين سؤال که آيا قصد شکايت از باشگاه الهلال را دارند يا نه، گفت: اگر چنين صحبتي ثابت شود قطعاً از حق خودمان دفاع و به AFC شکايت مي‌کنيم.

خليليان در ادامه گفت‌وگو با تسنيم درباره ديدار سپاهان - الهلال عربستان که فردا (چهارشنبه) در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار مي‌شود، اظهار داشت: چون ديدار الهلال و الاهلي در بازي هفته اول با مساوي به اتمام رسيد، اين موضوع به سود ماست و مي توانيم با يک پيروزي خوب در جدول شرايط خوبي پيدا کنيم. همچنين ما از شرايط ميزباني و حضور تماشاگران‌مان سود مي‌بريم و از سوي ديگر هوا باراني شده که اين مسئله هم به سود ما است.

وي تاکيد کرد: اگر تمام شرايط موجود را هم کنار بگذاريم، بازيکنان‌مان انگيزه زيادي دارند و در ديدار فردا تنها براي پيروزي تلاش مي‌کنند و اميدواريم در اين مسابقه حساس با دعاي خير مردم و تلاش بازيکنان سپاهان به پيروزي برسيم.

خليليان ديدار خانگي برابر الهلال عربستان و الاهلي قطر را شاه کليد صعود زردپوشان به دور بعد دانست و گفت: ديدارهاي پيش‌رو براي ما بسيار مهم است و خوشبختانه فاصله مناسبي هم بين ديدار با الهلال و الاهلي داريم و مي‌توانيم با استراحت خوب در ديدار بعدي به ميدان برويم. وضعيت تيم بسيار مناسب است و در بازديدي که از اردوي تيم داشتم همه بازيکنان را آماده و با انگيزه ديدم و تيم الهلال هم به خوبي توسط کادر فني آناليز شده بود.

مديرعامل باشگاه سپاهان در خصوص شرايط اين تيم در ليگ برتر تصريح کرد: بعد از بازي‌هاي دور رفت در ليگ قهرمانان در شرايط خوبي ليگ را آغاز مي‌کنيم و در اين شرايط حساس و در 3 ديدار پاياني بايد همه دست به دست هم دهيم تا سپاهان همچنان در مسير قهرماني حرکت کند. راه آساني در پيش نداريم و کارمان سخت است اما نبايد انگيزه و اميدمان را از دست بدهيم و حتي از کمترين شانس‌مان هم بايد استفاده کنيم.

وي درباره احضار دوباره زلاتکو کرانچار به کميته انضباطي اظهار داشت: اتفاق خاصي رخ نداده و چون آقاي کرانچار در جلسه قبلي حضور نداشتند دوباره به کميته انضباطي احضار شده‌اند. دفعه قبلي هم وي در ايران حضور نداشت تا بتواند در جلسه کميته انضباطي شرکت کند و بنده به فدراسيون نامه زدم و اين موضوع را اطلاع رساني کردم.

خليليان تاکيد کرد: کرانچار مشکل خاصي ندارد و دوستان‌مان در کميته انضباطي مي‌خواهند با او حال و احوال کنند و موضوع مهمي نيست. ما حرفه‌اي هستيم و به همين دليل با اين مسائل راحت برخورد مي‌کنيم.

مديرعامل باشگاه سپاهان در خصوص اينکه تکليف بازيکنان ملي‌پوش اين تيم براي اردوي آفريقاي جنوبي تيم ملي و تداخل آن با بازي‌هاي آسيايي سپاهان چه خواهد شد، عنوان کرد: در خصوص اين مسئله هنوز هيچ نامه‌اي از فدراسيون فوتبال به باشگاه سپاهان ارسال نشده است.

پيش از اين علي کفاشيان، رئيس فدراسيون فوتبال اعلام کرده بود باشگاه‌هاي آسيايي با جدايي بازيکنان ملي‌پوش خود و پيوستن آنها به تيم ملي موافقت کرده بودند که اين موضوع باعث ناراحتي زلاتکو کرانچار هم شد. خليليان در اين باره به تسنيم گفت: ما هنوز با جدايي بازيکنان‌مان و پيوستن آنها به تيم ملي موافقت نکرده‌ايم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها