کد خبر: ۲۱۰۸۸۳
زمان انتشار: ۲۳:۱۶     ۲۰ اسفند ۱۳۹۲

وب سایت متعلق به شبه‌نظامیان "سایت" با انتشار پوسترهایی خواستار حمله به فرانسه و ترور رئیس‌جمهوری این کشور در اقدامی تلافی‌جویانه به خاطر سیاست‌هایشان در کشور مالی و جمهوری آفریقای مرکزی شده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از خبرگزاری رویترز، فرانسه علاوه بر کمک به کشور مالی برای بیرون راندن شبه‌نظامیان طوارق برای بیرون راندن آنها از شمال این کشور چند ماه قبل برای کمک به دولت کاترین سامبا- پانزا، رئیس‌جمهوری جدید آفریقای مرکزی نیروهایی را به این کشور اعزام کرد.

شبکه رسانه‌ای "المنبر جهادی" که وب‌سایتی متعلق به شبه‌نظامیان است، شش پوستر را در بخشی از کمپین انتقام‌جویانه خود تهیه کرده و بر روی آنها نوشته است: ما خاموش و ساکت نمی‌مانیم و به فرانسه حمله می‌کنیم.

این وب‌سایت جهادی در مطلبی اعلام کرد که اقدامشان در واکنش به حضور نیروهای فرانسوی به دستور فرانسوا اولاند، ‌رئیس‌جمهوری فرانسه در آفریقای مرکزی و کشور مالی صورت می‌گیرد.

هم‌اکنون فرانسه دو هزار سرباز در آفریقای مرکزی دارد و از شش هزار سرباز اتحادیه آفریقا در این کشور پشتیبانی می‌کند.

در این وب‌سایت همچنین آمده است: شبه‌نظامیان به دنبال ترور فرانسوا اولاند هستند.

شبکه رسانه‌ای المنبر جهادی برای گروه‌های مختلف مرتبط با القاعده و سایر شبه‌نظامیان مطلب تهیه می‌کند و از ژوئیه سال گذشته میلادی مجله‌ای اینترنتی راه‌اندازی کرده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها