کد خبر: ۲۱۰۵۸۸
زمان انتشار: ۲۰:۴۰     ۱۹ اسفند ۱۳۹۲
رئيس فدراسيون فوتبال گفت: نلو وينگادا هفته آينده براي مذاکرات نهايي به ايران خواهد آمد.

علي کفاشيان اظهار داشت: نلو وينگادا به احتمال زياد دوشنبه هفته آينده به تهران خواهد آمد تا مذاکرات نهايي براي هدايت تيم المپيک را با او انجام دهيم. هنوز توافق نهايي حاصل نشده و اين موضوع بعد از دور نهايي مذاکرات معلوم مي‌شود.

به گزارش تسنيم، رئيس فدراسيون فوتبال در مورد برخي اخبار مبني بر توافق قطعي با کي‌روش براي هدايت تيم ملي در جام ملت‌هاي آسيا 2015، تاکيد کرد: چنين چيزي نيست و همچنان مذاکرات‌مان براي توافق ادامه دارد.

کفاشيان خبر حضور تونچي مربي دروازه‌بان‌هاي سپاهان در تيم ملي را هم رد کرد و گفت: کي‌روش به هيچ عنوان چنين بحثي را مطرح نکرده است.

وي در مورد خرج شدن پيش پرداخت اسپانسر فدراسيون يادآور شد: با هزينه هاي فدراسيون فوتبال واقعا 5 ميليارد رقم زيادي نيست و بايد بگويم اين پول خرج و تمام شده است. مشکلات مالي هم همچنان باقي است. توجه داشته باشيد که هزينه هاي فدراسيون تنها محدود به يک تيم نيست. ما با کمبودها و بدهي‌هاي مالي دست و پنجه نرم مي‌کنيم.

کفاشيان درباره برگزاري اردوي آفريقاي جنوبي تيم ملي تصريح کرد: انشاالله اين اردو برگزار خواهد شد اما بايد بازيکناني که مي‌خواهيم به اين اردو بيايند و با آمدن اين بازيکنان اردو را برگزار خواهيم کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها