کد خبر: ۲۱۰۵۷۰
زمان انتشار: ۲۰:۳۳     ۱۹ اسفند ۱۳۹۲
سرپرست استقلال مي‌گويد وضعيت تيمش پيش از ديدار با الريان رضايت‌بخش است و همه بازيکنان تيمش همدل هستند تا تيم قطري را شکست دهند.
ميرشاد ماجدي در گفت‌وگو با خبرنگار ايسنا، درباره آخرين وضعيت تيمش پيش از ديدار برابر الريان در رقابت‌هاي مقدماتي ليگ قهرمانان آسيا گفت: حال و هواي ما خيلي خوب است. بعد از تمريني که در تهران داشتيم به قطر رفتيم اما در فرودگاه استقبالي از ما نشد و کسي براي خوش‌آمدگويي نيامده بود. پليس آنجا هم نگذاشت از گيتي ديگر خارج شويم و مثل مسافران عادي از گيت عمومي رد شديم که اين امر موجب شد حداقل يک ساعت در فرودگاه معطل بمانيم. با اين حال هتل خوبي را به ما دادند و شرايط‌مان خوشبختانه مناسب است.

او درباره جلسه هماهنگي ديدار تيمش با الريان هم صحبت کرد و اظهار کرد: در جلسه هماهنگي مقرر شد تا ما با پيراهن آبي، شورت سفيد و جوراب آبي به ميدان برويم و الرياني‌ها با لباس‌هاي قرمزي که خط‌هاي سياه دارد و شورت و جوراب سياه به ميدان بيايند. البته دروازه‌بانان دو تيم با لباس سبز در ميدان حاضر مي‌شوند که دروازه‌بان الريان لباسش کمي پررنگ‌تر از مهدي رحمتي خواهد بود. داوران اين ديدار هم که حتما مي‌دانيد استراليايي هستند و اميدواريم مشکلات ديدار با الشباب تکرار نشود.

سرپرست استقلال درباره آخرين تمرين تيمش پيش از ديدار با الريان هم صحبت کرد و افزود: امروز ساعت 18:30 در ورزشگاه اصلي الريان به ميدان مي‌رويم. صبح با آقاي قلعه‌نويي چمن آنجا را نگاه کرديم که انصافا از کيفيت بسيار خوبي برخوردار بود. تيم الريان ورزشگاه تميز و زيبايي دارد و ان‌شاءالله فردا پيروز مي‌شويم.

ماجدي در پايان ضمن ابراز اميدواري از حضور ايرانيان حاضر در قطر براي اين ديدار گفت: ان‌شاءالله ايرانيان حاضر در قطر فردا به ورزشگاه بيايند و با تشويق‌هايشان به بازيکنان روحيه دهند تا الريان را در قطر شکست دهيم. يک ساعت و نيم قبل از بازي ترکيب تيم مشخص مي‌شود اما همه بازيکنان همدل براي شکست تيم قطري هستند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها