کد خبر: ۲۱۰۵۷
زمان انتشار: ۲۱:۳۵     ۰۲ مهر ۱۳۹۰
به گزارش گروه سیاسی «خبرگزاری دانشجو»، سردار محمدرضا نقدی، شب گذشته در گردهمائی بزرگ فرماندهان و مدیران پایگاه های مقاومت نواحی چهارگانه شیراز که در حسینیه ثارالله شیراز برپاشده بود، ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و تسلیت فرارسیدن شهادت امام صادق (ع) و بیان گوشه هایی از رشادت های دلیر مردان عرصه ایثار و شهادت در طول دفاع مقدس، عزت، افتخار و اقتدار امروز نظام اسلامی را مرهون خون بابرکت شهدا دانست.

وی اظهار داشت: شهدا کسانی بودند که در تنهایی و غربت اسلام در روزگاری که همه قدرتها به صف شده بودند تا ملت ما را به زانو درآورند با دستان خالی به مصاف قدرتهای استکباری تا بن دندان مسلح رفته و جان عزیز خویش را فدا کردند تا عزت ما برقرار بماند تا اسلام و ولایت پرچمش به اهتزاز درآید.
 
درس بزرگ دفاع مقدس به عنوان سرمایه ای پایان ناپذیر برای تمام بشریت است

سردار نقدی با اشاره به بیداری اسلامی در منطقه تصریح کرد: درس بزرگ دفاع مقدس به عنوان سرمایه ای پایان ناپذیر برای تمام بشریت است و ملت های منطقه نیز با دستان خالی به جنگ قدرتهای بزرگ رفته وجان می دهند، اینها شاگردان دفاع مقدس هستند و اگر امروز مقابل سفارتخانه ها تجمع می کنند و یا آنها را به تسخیر خود درمی آورند، یک جمهوری اسلامی مقتدر وجود دارد که از آنها حمایت می کند ولی دردوران دفاع مقدس رزمندگان ما درکمال غربت بودند.

وی گفت: کسانی در کشورهای مختلف از جمله شهید صدر و خواهر مکرمه ایشان در عراق، علمای ربانی در افغانستان، شهید عارف حسینی در پاکستان، شیخ راغب و سیدعباس موسوی درلبنان، خالداسلامبولی در مصر بودند که به تأسی از جمهوری اسلامی ایران برای عزت و افتخار اسلام تلاش کردند ولی چون ملت های آنها آگاهی کافی نداشتند و بیدار نبودند تلاششان نتیجه نداد و به شهادت رسیدند.
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین  ادامه داد: اما همین ملتها امروز می بینند که ایران اسلامی چطور از گردنه جنگ به سلامت عبور کرد و تمام نشدنی ها را امکان پذیرکرد و بدون اتکا به هیبچ قدرت خارجی و حتی در رویارویی با آنها به بهترین پیشرفتها رسید لذا ازخود سوال می کنند چرا ما نتوانیم امروز به این باور رسیده و راه انقلاب را بپیماییم؟
 
سردار نقدی تصریح کرد: با این حساب تمام انقلاب های منطقه به تأسی از انقلاب ایران اسلامی صورت می گیرد و این بیداری اسلامی به طور حتم عالم گیر خواهد شد و امکان هیچ گونه برگشتی در آن وجود نخواهد داشت.
 
وی در ادامه به درسها و عبرت های دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: دفاع مقدس برای آزادگان جهان درس ایستادگی و عزت و شرف و اقتدار داد و به قدرتها این عبرت را داد که اینجا بیشه شیران است، این جا جایی است که در طول جنگ از دادن سیم خاردار به آنها دریغ می شد آن طور ایستادگی کرد و امروز نیز با همان انگیزه  ولی پر از استعداد و توان نظامی است لذا مصاف مجدد امکان پذیر نیست.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین بیان داشت: دشمنان همه جوره ما را تهدید  کردند، در تمام کشورهای اطراف ما حضور پیدا کرده و با 100ناو جنگی دائم در منطقه هستند تا ما را تهدید کنند تا از آرمانهای خود عقب نشینی کنیم ولی می بینند که نمی شود.

سردار نقدی اضافه کرد: لذا امروز به سراغ ایمان و انگیزه ما آمده اند، جبهه منسجمی تشکیل داده اند که براحتی قابل لمس نیست نمی توان وجود آن را حس نمود، پس امروز تکلیف سنگینی برگردن همه ماست و دفاع مقدس دیگری را در پیش داریم.

وی گفت: دشمن، امروز بنیانهای اخلاقی ما را هدف قرار داده، ما باید به هوش باشیم اگر درمیدان نبرد نظامی مغلوب می شدیم یا کشته و شهید می شدیم باز هم عزت و افتخار بود ولی دراین میدان مغلوب شدن سرشکستگی است، لذا برای ورود به این نبرد سخت باید برنامه داشته باشیم،باید برای حفظ نیروها سنگر داشته باشیم، امروز سنگرهای ما نظام تربیتی است که باید با تشکیل حلقه های طرح صالحین بر نورانیت قلب و ذهن بیفزاییم و خودمان را در معرض همیشگی پند و اندرز قرار دهیم و از خود مراقبت دائمی کنیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد: امروز بسیجی شدن مهم است ولی بسیجی ماندن مهمتر است، لذا امروز با انس باقرآن، حدیث، آگاهی، بصیرت،معرفت نسبت به دین، انس با شهدا و مرور زندگی آنها می توان بسیجی ماند.

سردار نقدی خاطرنشان کرد: در حلقه های طرح صالحین باید فرمایشات ولی امر مسلمین را روزانه مرور کنیم، امروز بهترین محصول فرهنگی کلام ولایت است چون ایشان مسلط به تمام مسائل دنیوی و اخروی بوده و راه سعادت را برای ما تبیین می کنند.

استان فارس جزو چهار استان موفق در اجرای طرح صالحین بوده  است

وی با اشاره به این که استان فارس جزو چهار استان موفق در اجرای طرح صالحین بوده و استان فارس باید ظرف یک سال آینده 14 هزار و 600حلقه طرح صالحین به یاد تعداد شهدای استان تشکیل دهد، گفت: مهمترین کار امروز بسیج را طرح صالحین است و همه باید زیر چتر طرح صالحین قرار بگیرند و امروز دو حرکت مهم داخلی و بیرونی در بسیج وجود دارد که  حرکت داخلی بسیج طرح صالحین است وحرکت بیرونی بسیج پس گرفتن مواضع از دست رفته با انجام فریضه واجب همگانی امربه معروف ونهی ازمنکر است و این امر مهم را می توان با عطوفت محبت مهربانی حتی در مورد بدترین منکر که همان منکر سیاسی است انجام داد و موفق بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها