کد خبر: ۲۱۰۴۷۲
زمان انتشار: ۱۱:۱۹     ۱۹ اسفند ۱۳۹۲
خودروهای جدید سایپا ۲۳۲، s۳۰۰ و ساندرو امروز به مناسبت سالگرد تاسیس شرکت سایپا (روز ساپیا) رونمایی می شود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از واحد مرکزی خبر، سایپا ۲۳۲ خودرویی جدید است که مراحل طراحی آن در سایپا صورت گرفته و از ظاهری زیبا و همچنین موتور ام ۱۵ و قابلیت­های استاندارد یورو۴ برخوردار است.

این خودرو ۱۵۰۰ سی­سی امکاناتی همچون کیسه ایمنی هوای راننده و سرنشین جلو، ترمز ABS، سامانه ضد­سرقت، چراغ مه­شکن جلو و عقب و رینگ آلومینیومی دارد.

انتظار می رود این خودرو ؛ با توجه به ویژگی های منحصر بفرد آن به عنوان محصولی پرطرفدار در بازارهای داخلی و خارجی شناخته شود.

"رنو ساندرو"(B۹۰) محصول دیگری است که قرار است در روز سایپا رونمائی شود.

این خودرو یورو ۴ که قرار است از سال آینده در شرکت پارس خودرو تولید و عرضه شود از موتور ۱۶۰۰ سی­سی با قدرت ۱۱۰ اسب بخار برخوردار است و از دیگر ویژگی های آن می توان به مصرف سوخت ترکیبی هفت لیتر در هر ­صد کیلومتر اشاره کرد.

خودرو S۳۰۰ نیز که در سطح خودروهای سدان با بهره­گیری از شش ایربگ و ترمز پیشرفته ABS وEBD­، سیستم ضد سرقت مدرنی برای سرنشینان خود به ارمغان آورده ، دیگر خودرویی است که امروز رونمایی خواهد شد.

این خودرو با زیبایی منحصر­به­­فرد خود و داشتن امکانات رفاهی چون تهویه مطبوع اتوماتیک، رایانه سفری و سنسور پارک­دنده توانسته است خود را به عنوان یک خودرو خانوادگی و مجهز به امکانات رفاهی با شرایط ویژه به علاقه­مندان معرفی کند.

تولید و عرضه این محصولات در جهت توسعه سبد محصول در گروه خودروسازی سایپا برنامه ریزی شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها