کد خبر: ۲۱۰۲۶۰
زمان انتشار: ۱۳:۵۸     ۱۸ اسفند ۱۳۹۲

سرمربی بوسنی در واکنش به انتقادهای ادین ژکو عنوان کرد، نمی تواند برای بازی نکردن دلیل شخصی بیاورد و باید از تصمیم مربی برای حضور در زمین مسابقه پیروی کند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، بوسنی‌وهرزگوین چهارشنبه هفته‌ گذشته در دیداری دوستانه با دو گل برابر مصر شکست خورد. در پایان این دیدار ادین ژکو، مهاجم این تیم که در منچسترسیتی بازی می‌کند با سفات سوسیچ، سرمربی بوسنی دچار درگیری لفظی شد و اعلام کرد نباید در این دیدار 90 دقیقه‌ برای بوسنی بازی می‌کرده است.

سفات سوسیچ، سرمربی بوسنی در واکنش به انتقادات مهاجم تیم خود گفت: هر وقت به ژکو بگویند او باید به میدان برود باید قبول کند زیرا من تصمیم می‌گیرم کدام بازیکن برای تیمم به میدان برود. ژکو نمی‌تواند برای بازی نکردن دلایل شخصی بیاورد. به همین خاطر با انتقادهای او موافق نبودم و از ژکو برابر مصر 90 دقیقه‌ استفاده کردم.

سرمربی بوسنی در ادامه گفت: او دوست داشت در نیمه دوم تعویض شود و ادعا کرد از ناحیه زانو دچار مصدومیت جزئی شده است. اما پزشک تیم ما تشخیص داد او هیچ مشکلی ندارد و کاملا برای بازی کردن آماده است. تا زمانی که من سرمربی بوسنی هستم، ژکو با تشخیص و صلاحدید من بازی خواهد کرد و هر زمانی من بگویم تعویض خواهد شد و روی نیمکت خواهد نشست. این نه تنها برای ژکو که برای کل تیم نیز به همین شکل خواهد بود و برای من فرقی نمی‌کند بازیکن چه کسی است.

سرمربی بوسنی در ادامه گفت: من هم زمانی بازیکن بودم، اما هیچ وقت جرات نمی کردم با سرمربی تیم مشاجره کنم و تصمیم او را زیر سوال ببرم. ژکو در ماه گذشته توانست جایگاه ثابتی برای تیمش در منچسترسیتی به دست آورد و در شرایط خوبی قرار داشت، نمی‌دانم چرا اصرار داشت در بازی برابر مصر تعویض شود. برایم مهم نیست بازیکنم از تصمیم من خوشحال شود یا خیر. هیچ وقت هم از انتقادات رسانه‌ها نمی‌ترسم. نمی‌خواهم به عنوان توریست به جام جهانی بروم. این را صدها بار به بازیکنانم گفته‌ام.

بوسنی در جام جهانی 2014 برزیل در گروه F با تیم‌های ایران، آرژانتین، نیجریه همگروه است و در اولین دیدار خود برابر آرژانتین به میدان خواهد رفت.

ادین ژکو، برترین مهاجم بوسنی در انتخابی جام جهانی بود که موفق شد برای تیمش 10 گل به ثمر برساند.

سفات سوسیچ در پایان گفت: در حال حاضر جام جهانی 2014 برزیل مهم‌ترین موضوع برای ما محسوب می‌شود و باید تمام اختلاف نظرهای پیش‌رو را کنار گذاشت. مردم خیلی زود افتخارات گذشته را فراموش می‌کنند. ژکو باید بداند انتظارات زیادی از او برای جام جهانی وجود دارد و به همین خاطر شکست برابر مصر در دیدار دوستانه باید زنگ خطری برای ما در راه آمادگی برای جام جهانی محسوب شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها