کد خبر: ۲۱۰۲۰۵
زمان انتشار: ۱۳:۲۷     ۱۸ اسفند ۱۳۹۲
بعد از انتخاب نلو وينگادا به عنوان سرمربي تيم ملي اميد اين اميد مي‌رود تا با توجه به آشنايي اين مربي پرتغالي بعد از سالها تيم ملي اميد کشورمان به المپيک صعود کند.

رحمان رضايي به خبرنگار ورزش سه مي‌گويد: وينگادا يکي از مربيان با تجربه در فوتبال دنيا است که خوشبختانه سابقه کار در آسيا و تجربه کار کردن با تيمهاي اميد را دارد و اتفاقاً کارنامه خوبي هم از خودش به جا گذاشته است. من فکر مي کنم با توجه به شرايط موجود انتخاب وينگادا بهترين انتخاب فدراسيون فوتبال بود که مي‌تواند در آينده به فوتبال ما کمک کند.

مدير آکادمي فوتبال پيکان در ادامه مي‌گويد: خوش‌بيني من اين است که حضور وينگادا به عنوان سرمربي و آقاي کيومرث هاشمي به عنوان رييس کميته ملي المپيک که خودش سابقه ورزشي و خصوصاً فوتبالي دارد و همچنين کار ارزشمند فدراسيون فوتبال در سالهاي اخير در تيمهاي پايه مي تواند زنجيره خيلي مثبتي در روند موفقيت تيم ملي اميد کشورمان باشد و من فکر مي کنم بعد از سالها به آرزوي چهل و اندي سال مردم عزيزمان جامه عمل بپوشانيم.

بازيکن سابق تيم ملي فوتبال در پايان مي گويد: با توجه به صعود مقتدرانه تيم ملي به جام جهاني و با توجه به حضور چندساله خودم در تيمهاي پايه اين انگيزه را در بازيکنان جوان مي‌بينم که مي‌توانند به ساختن يک نسل موفق در فوتبالمان کمک کنند و اميدوارم همه اين موارد و عوامل باعث موفقيت فوتبال کشورمان در همه زمينه‌ها شود.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها