کد خبر: ۲۱۰۱۹۶
زمان انتشار: ۱۳:۲۱     ۱۸ اسفند ۱۳۹۲
مديرعامل باشگاه استقلال گفت: همان قدر که حيدري به خودش حق‌ مي‌دهد به باشگاه هم حق بدهد.

علي فتح‌الله‌زاده در مورد شرايط استقلال و سفر به قطر اظهار داشت: خوشبختانه تيم شرايط بدي ندارد و خوب هم تمرين کرده است. همه چيز فعلا امن است.

به گزارش فارس، وي در پاسخ به اين سوال که قرار نيست در اواخر سال جلسه‌اي با هيات مديره داشته باشد تا براي فصل بعدي تصميم گيري شود، عنوان کرد: فعلا که فرصت جلسه نبوده و شايد از سفر بازگشتيم بتوانيم جلسه اي برگزار کنيم اما در مورد فصل بعدي زود است صحبت شود. فعلا که مي‌گويند مي‌خواهند تيم را بفروشند.

فتح‌الله‌زاده در مورد اينکه فروش تيم‌هاي پرسپوليس و استقلال بيشتر به شعار مي‌ماند تا عمل، گفت: در هر صورت رئيس خصوصي سازي مصاحبه کرده و گفته تا 29 اسفند مي خواهند اين کار را انجام دهند. فعلا که دست به فروش رئيس سازمان خصوصي‌سازي خوب است. به اندازه کافي به ما ضربه خورده است. يا در شروع فصل اين صحبت‌ها را مطرح مي‌کنند که مي خواهيم يارگيري کنيم يا در اواخر فصل که موقع نتيجه‌گيري است اين حرف‌هاي حاشيه‌اي را مي‌گويند. فعلا که هنرمندانه به ما ضربه مي‌زنند.

وي در خصوص اينکه در هر صورت هواداران اين تيم نگران فصل بعدي هستند، اظهار داشت: بايد يک بار براي هميشه تکليف اين موضوع روشن شود. تا چه زماني بايد از خودي‌ها ضربه بخوريم؟ تيمي که اين همه جوان و هوادار را مي‌تواند خوشحال کند طوري برخورد مي‌کنند که اهميت ندارد و مي‌گويند يکي مثل فتح‌الله‌زاده هست که هر طور شده پول تهيه مي‌‌کند اما واقعا اين کار شدني نيست. ما که آدم ماشيني نيستيم. خيلي شب‌ها از ترس اينکه سکته نکنم نمي‌خوابم. کسي که اين چيزها را نمي‌بيند. خانواده خود را اذيت مي کنيم اما اين چيزها ديده نمي شود. ديروز من پيش تاج بودم و ديدم که حال او هم بد است. به او گفتم فشارش روي چند است که جواب داد روي 15 است به او گفتم بلند شود که من هميشه فشارم روي 16 است و وقتي بالاتر مي رود نزد دکتر مي روم. واقعا فشار کار بالا است. تاج هم در حال زحمت کشيدن است و انصافا همه تحت فشار هستيم.

فتح‌الله‌زاده در ادامه اين گفت و گو در مورد صحبت هاي روز گذشته خسرو حيدري گفت: بازيکن بزرگ بايد شرايط تيم را درک کند. هميشه که خوب بازي کردن ملاک نيست. بازيکن در زمان مشکلات باشگاه بايد از مشکلات کم کند نه اينکه به مشکلات اضافه کند. اصول حرفه اي هم همين را مي گويد. من همان روز هم که شعار بي غيرت در ورزشگاه سر داده شد گفتم هوادار ناراحت است و يک کلمه اي را مي گويد و روي صحبت هوادار که فقط با حيدري نبوده است. باشگاه هم مقصر چيزي نيست. باشگاه وقتي پول زياد به بازيکن مي دهد همان مقدار هم توقع دارد تا بازيکن بازي کند. اگر به خسروخان حيدري گفتيم که با وجود مصدوميت بازي کن حتما به اين دليل بوده که مصدوميت او به حدي نبوده که نتواند بازي کند. مگر وقتي ما سربازي را به ميدان جنگ مي فرستيم مي رود شيريني خوران؟ او مي رود ميدان جنگ و همه مي دانيم که ممکن است او تير بخورد. وقتي بازيکني با مصدوميت هم بازي مي کند نبايد سر تيم منت بگذارد.بازيکن تا جايي که توان دارد بايد بازي کند مگر اينکه مصدوميت او به حدي باشد که ديگر نتواند بازي کند.

وي افزود: بله ما از خسرو حيدري توقع داريم چون توانمندي هاي او را مي دانيم و خودش هم مي داند که پيدا کردن جايگزين براي او سخت است. بعضي مواقع بازيکن تاثيرگذاري کمي دارد با او مدارا مي کنيم اما وقتي حيدري بازيکن تاثيرگذاري است چطور مي توانيم او را نديد بگيريم؟ حيدري همان قدر که حق را به خودش مي دهد به باشگاه هم حق بدهد. همين حالا که دست تيموريان اين طوري شده به من زنگ زده و مي گويد شرمنده است که نمي تواند کمک کند. بازيکنان بايد تحمل خود را بيشتر کنند. بازيکن نبايد نازنازي باشيم. اصول حرفه اي هم همين را مي گويد. خسرو حيدري براي ما يک بازيکن تعيين کننده است.

فتح الله زاده تاکيد کرد: اگر فوتبال ما خصوصي شود من اين فتح الله زاده ايي که اکنون هستم نخواهم بود.نه اينکه اين پول را ندهم بلکه به اندازه پول حرفه اي رفتار حرفه اي هم مي خواهم. اکنون شرايط مهيا نيست. همه حاشيه ها به سمت مديرعامل است اما ما بايد تحمل کنيم اما خيلي ها نازک نارنجي شده اند و اگر يک تير از بغل گوششان رد شود کولاک مي کنند. همان طور که مي دانم آقاي وزير به فکر دو باشگاه پرسپوليس و استقلا ل است و هواداران نگراني نداشته باشند.

مديرعامل باشگاه استقلال همچنين در مورد شکست تيم ملي مقابل گينه با وجود حضور لژيونرها اظهار داشت: امسال به خاطر فشردگي مسابقات واقعا تيم هاي ما فشل شدند اما آنجايي که کي‌روش به ليگ اعتماد کرد نتيجه اش را هم ديد اما وقتي براي بازي دوم به بازيکنان ديگري اعتماد کرد بازي را باخت. اين نشان مي دهد که ما بايد به ليگ و مربيان خودمان بيشتر اعتماد کنيم.

وي در پاسخ به اين سوال که سرانجام تکليف ملي پوشان استقلال براي اردوي آفريقاي جنوبي چه مي شود، گفت:‌همه چيز به مربيان بستگي دارد. اين مسئله در اختيار آنهاست. استقلال که هميشه با تيم ملي تعامل خود را داشته است. همين مصدوميت خسرو حيدري حاصل همين فشارهايي است که به آنها وارد شده است.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها