کد خبر: ۲۱۰۱۸۵
زمان انتشار: ۱۳:۱۵     ۱۸ اسفند ۱۳۹۲
رييس کميته‌ فوتسال پاسخ واکنش تند وحيد شمسايي را داد و گفت که از قهرماني دبيري ناراحت نبوده و هيچ بي‌حرمتي هم به او نکرده است.

سيدرضا افتخاري در پاسخ به اظهارات وحيد شمسايي مبني بر اين که او از قهرماني دبيري ناراحت است، توضيح داد: پاسخ من به مصاحبه وحيد شمسايي به خاطر يک نوع پيشگيري بود. ما براي پيشگيري چنين صحبت‌هايي را مي‌کنيم و مي‌گوييم که هيچ پشت پرده‌اي وجود ندارد تا اگر قرار است اتفاقي رخ دهد، کنترل شود. آن روز خبرنگار از من پرسيد شمسايي گفت مدارکي دارد که نشان مي‌دهد پشت پرده اي وجود دارد. من نيز پاسخ دادم وحيد شمسايي معطل نکند و فوري فايل صوتي را در اختيار ما قرار دهد. ما به دنبال اين هستيم تا با ناپاکي‌ها برخورد کنيم. هيچگاه نگفتم که شمسايي چرا مدرکي رو نمي‌کند.

به گزارش ايسنا، وي افزود: شمسايي مي‌گويد من از قهرماني تيمش ناراحتم اما اتفاقا اين را همه مي‌گويند و معتقدند من خداي نکرده تيمي را مورد بي‌حرمتي قرار مي‌دهم ولي با رفتار‌هايم ثابت کرده‌ام که بي طرفم و همه را به يک چشم مي‌بينم. اگر دخالتي کنم کار درستي نيست. من امين همه باشگاه‌ها هستم و حق و حقوق تيمي را پايمال نمي‌کنم.

رييس کميته‌ فوتسال همچنين در مورد اتهام تباني باشگاه گيتي‌پسند به دبيري تصريح کرد: برخي موارد وقتي تيم‌ها نتيجه‌ نمي‌گيرند مي‌خواهند با حاشيه توجيه کنند، چون سرنوشت شما را ديگران بايد رقم بزنند. کسي که مي‌خواهد قهرمان شود، بايد خودش اين کار را انجام دهد. اين‌ها بحثي است که از جانب ما رد مي‌شود و واقعيت همان چيزي است که مي‌بينيم. بازي دبيري و حفاري بسيار سالم و سفت و سخت برگزار شد. هر کدام از بازي‌ها فينال بود. همچنين بازي منصوري و دبيري هم اتفاق خاصي نداشت، مطمئن باشيد اگر بو ببريم يک بازي پشت پرده دارد برخوردهاي شديدي انجام مي‌دهيم. اين را هم بگويم که ما تمام حرکات پشت پرده را کنترل کرديم و اجازه نداديم تيم‌ها هر کاري که دوست دارند انجام دهند.

افتخاري اضافه کرد: ليگ فوتسال امسال پاک برگزار شد و هيچ ارتباط نامشروعي وجود نداشت. خوشبختانه تمام تيم‌ها هم با ما همکاري کردند و با هم برنامه‌ها را جلو برديم.

رييس کميته‌ فوتسال همچنين در مورد تهديد مديرعامل باشگاه گيتي‌پسند به انحلال تيم‌هاي فوتسال اصفهان گفت: ما نگران انحلال گيتي‌پسند نيستيم. آنقدر تيم‌هاي دسته يکي و سرمايه‌گذار در فوتسال زياد است که در صف ايستاده‌اند. البته گيتي‌پسند منحل نخواهد شد، مگر يک شبه اين همه راه را آمده‌اند که بخواهند همه‌اش را نابود کنند. فوتسال همين است. يک سال قهرمان مي شوي ، يک سال نايب قهرمان و شايد يک سال هم سقوط کني. مزه‌اش به همين چيزهاست. اگر نباشد رقابتي هم نيست. طاهري بايد بداند که تيم‌هاي ديگر هم تلاش کرده‌اند و با به کارگيري مربي و بازيکنان بهتر مزد زحماتشان را گرفتند.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها