کد خبر: ۲۱۰۱۳۲
زمان انتشار: ۰۹:۲۸     ۱۸ اسفند ۱۳۹۲
پليس راه قم، محدوديت ترافيکي محورهای مواصلاتي اين استان را در مسیرهای سلفچگان، تهران، کاشان و ساوه در نوروز ۹۳ اعلام کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، رئيس پليس راه فرماندهي انتظامي استان قم اظهار داشت: با توجه به حجم فزاينده سفر در تعطيلات نوروز و به دليل ارتقاء ضريب ايمني و همچنين روان شدن ترافيک در اين ايام، محدوديت‌هاي ترافيکي در سطح محورهاي برون شهري استان اجرا خواهد شد.

سرهنگ اردشير جمشيدي راد گفت: تردد انواع تريلر و کاميون به استثناء حاملان مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت ۷ الي ۲۴ روزهاي چهارم و پنجم و همچنين از روز سيزدهم تا پايان پانزدهم فروردين ۹۳ از محورهاي سلفچگان - قم، جاده قديم کاشان - قم و جاده قديم تهران - قم و بالعكس ممنوع بوده و رانندگان اينگونه وسايل نقليه مي‏توانند از آزاد راه سلفچگان - ساوه و يا محور قديم سلفچگان - ساوه تردد نمايند.

وی ادامه داد: تردد کليه وسايل نقليه سنگين باربري که در زمان اجراي محدوديت و ممنوعيت از استان هاي جنوبي کشور ( هرمزگان ، سيستان و بلوچستان ، کرمان و يزد ) به سمت تهران در حرکت هستند مي بايست از مسير (سه راهي نطنز ، مورچه خورت ، دليجان ، سلفچگان – ساوه) و بالعکس صورت گيرد.

رئيس پليس راه فرماندهي انتظامي قم گفت: رانندگان وسايل نقليه‌اي که در طول مسير محدوديت در حرکتند، موظفند به نحوي برنامه ريزي و تردد داشته باشند که قبل از ساعت اجراي محدوديت از جاده عبور کنند در غير اينصورت از تردد وسيله نقليه جلوگيري خواهد شد.

جمشيدي راد اعلام کرد: پليس راه استان با شماره تلفن ۶۶۶۲۸۸۸ و ۲۱۸۴۵۶۶ و مرکز اطلاعات و کنترل ترافيک پليس راهور ناجا با شماره تلفن ۱۲۰ و ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزي پاسخگوي وضعيت راه هاي کشور و امداد رساني احتمالي به هموطنان است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها